Thursday, February 2, 2012

My EVENT MANAGER

Ello semua...

once again kita bertemu lagi di sesi penceritaan kisah majlis perkahwinan yang bakal berlangsung tak lama lagi. Hari demi hari akan ada cerita yang akan saya kongsi bersama....Nak kasi happening sikit...jhehhehe

Okaylah....seperti yang anda semua sedia maklum...Saya selalu buat majlis orang..arrange majlis orang...tapi adakah saya sendiri yang akan handle majlis saya sendiri??
GILA KA POMPUAN NIE??/ hahahahhah memang gila pun....
ishhhhh biak toi!!!!!

Bukanlah...semperna dengan majlis perkahwinan saya yang bakal berlangsung...Saya ingin pastikan ianya berjalan dengan lancar...takmau dah jadi macam majlis pertunangan saya yang kelam kabut tue....Nak yang terbaik dari yang terbaik....Sebab itu saya memilih 2 orang PENTING untuk menjadi tulang belakang dalam majlis perkahwinan saya... Semestinya dialah orang yang terbaik untuk menjadi EVENT MANAGER  majlis perkahwinan saya...

So saya perkenalkan orang kuat yang pertama!!!!!
-
-
--
-
tak lain da tak bukan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dialah...

AHMAD ARAFAT

comeyla konon gambak nie kan!!!hehehehehhe




Kenapa saya pilih dia??

  • Dia memahami kehendak saya..
  • Dia tahu apa yang saya suka
  • Dia pandai membuat pilihan
  • Dia seorang yang bijak
  • Berpengalaman 
  • Seorang yang berpewatakan lembut tapi tegas dalam menjalankan tanggungjawab yang diberikan
  • Baik hati ( yer ker)
  • Pandai manage sesuatu event 
  • Dia terbaik dan ada potential 


Sebab itu saya pilih dia.Walalupun masa sekolah dulu kami buat in 1 batch.Tapi dia kerap join dengan batch saya yang memang happening. Mana ja event yang saya buat sure dia ada. Kalau tak ada tak sah.Kecuali kalau dia ada kerja...so dia tak adalah.

Lagipun dia sangat memahami kerja saya dan dia tahu apa yang saya suka.Itu yang penting...TASTE mau tinggilah okay....sekadar nak bagi taste ala-ala kampung tue...sorrylah saya tak layan....jahatnya mulut aku..hehhehehehe...


APA TUGAS DIA?

Tugas dia adalah menjaga sepanjang perjalanan event tersebut....dari tentative event....flow event dan sebagainya..Dia juga merangkap sebagai penasihat dalam majlis ini...saya selaku pengantin akan mengarahkan sahaja..kelesss gituuuu....kalau family saya memang akan sibuk layan tetamu...tapi yang ini dia akan handle tentang aturcara majlis....kiranya orang terpentinglah.Kalau dulu masa wedding akak saya...Jumie...sayalah orang yang paling penting...lari sana sini..susun sana sini...kali nie saya serahkan tugas itu pada orang lain....semoga dia dapat jalankan tugas ini dengan jayanya...


semoganya berjalan dengan lancarnya...aminnnn


Bride To be,
Sue


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels