Friday, February 3, 2012

Nurul Faezah My manager


Orang kuat saya yang kedua ialah CIK NURUL FAEZAH BT ZAINUL.....

Siapakah gadis yang bertuah ini ya?? ermmm ada yang tertanya-tanya.....sebenarnya dia adalah orang yang penting dalam Butik dia. Dia merupakan pekerja saya merangkap asistant butik saya ...hehhehe Hanya bekerja part time jer tapi dia macam dah expert dalam bab-bab dekorasi.

dalam tempoh 1 tahun dia ada dengan saya..belajar macam-macam benda..akhirnya dia dah pandai..dah bijak buat sesuatu benda ...GOODDD GURRLLLL...

Sebab itu saya cakap kat dia.....learn from u have learn......hehhee..sepiking pulak kan..hhehehehee..okaylah this time pulak saya pilih dia menjadi orang kuat majlis perkahwinan saya sebab dia juga tahu menguruskan sebuah dekorasi dengan kemas dan dia tahu cara saya bekerja dan dia tahu saya jenis yang suka apa...
Tak lupa juga idea-idea yang dia bagi..memang terbaik.....like....share together..memag dapat sesuatu yang best okay....

Inilah anak gadis yang dok buat cun tue....



yang tengah tue okay.......yang kanan tue bakal saya...hehehhehehe..............



APA PULAK TUGAS DIA?

dia merangkap MANAGER ON NIKAH CEREMONY...dialah yang akan buat MY MINI PELAMIN..merangkap juga boss kepada staff staff baru yang akan membuat dekorasi saya nanti...hehehhe...so u`olls boleh tengok hasil yang dibuat selepas design dan warna diberikan oleh saya kepada dia....Selain itu dia juga akan menjadi pembantu MAIN MANAGER saya...Mr.Arafat for the whole day....insyaallah mereka akan jadi orang yang paling sibuk nanti...hehhehehehe...bukan nak penaya tapi itu tugas depa...

hopefully mereka akan buat yang terbaik....thanks guys...


bride to be,
sue






No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels