Wednesday, February 1, 2012

My Make up Artist Of The day


Ello semua....inilah yang saya sangat excited nak cerita pasai wedding nie..hehhehe....excited habis...overkan.....hehhehee...okaylah this time saya nak cerita sedikit pasai MY MAKE UP ARTIST on my wedding day nanti. Pasti juga ada yang tertanya-tanya siapakah make up artis saya nanti. Ada yang kata saya make up sendiri..ish takkan kot....mestilah kita nak orang lain make up kan masa majlis kita nanti...untuk majlis nikah dan sanding..sayaaaaaaaaa

DAH SIAP BOOKING

Kali nie saya tak ambil akak saya iaitu JUMIE SAMSUDIN antara make up artis yang fames kat Penang...Sebab dia sibuk utk uruskan benda yang lain. So saya hire someone yang memang berpengalaman juga...terbang jauh dari KEY ELLLL ler.....dia nie kawan akak saya dan merangkumi kawan saya jugak ler....
-
-
-
-
-

Nama dia Mr.AJEET ler....fames juga di KEY ELL tue...
ini link belog dia untuk sesi andaman dan hasil andaman yang dia pernah buat:

JEMARI TOUCH


So simple dan cantik make up dier u`olls......sebab apa saya pilih ?? sebab saya suka dia make up cantik.....dan sangat puas hati? bukan dia tak pernah make up saya...
pernah.....sebab tue saya suka dier....

Ini picture yang saya ambil masa sesi gatai-gatai santai make up bersama ajeet.....enjoy


ada picture yang nampak gelap sikits sebab lighting tak berapa cun ar.....ergghhhhhh!!!!


control cunnnn!!!!!



ini pulak control ayu :)...kelessssss


Ini pulak muka sememeh..ehhehehehehhehe



hope fully saya akan menjadi cantik pada hari persandingan nanti...woooooo...Ajeet bagi saya cantik okay :)



Bride to be,
Sue

5 comments:

  1. saya suka part muka sememeh tapi sebenaqnya sgt cun dr pic tu...heheheh

    ReplyDelete
  2. hehhee..tapi klu tengok real sure lagi cun...

    ReplyDelete
  3. tq sbb percaya hasil karya swni tangan sya.. love you

    ReplyDelete
  4. Awat ang duk buat muka macam tu.......Nurul Shukor make up ang pun tak tentu akan elok.

    ReplyDelete
  5. Jumie : hahahha..aku taulah aku cute..hahahahah

    ajit : jumie jealouss....

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels