Thursday, January 5, 2012

My Wedding Book telah dibuka....


Ehem......akhirnya maka lahirlah sebuah buku yang akan menjadi bukti....jadi saksi segala perancangan majlis perkahwinan saya dan bakal suami saya. 
ermmm...inilah saat yang dinantikan....


MY WEDDING BOOK


APA ISI BUKU INI?

Buku ini sangat penting..Sebab dalam buku ini akan tercatat segala bentuk macam, segala benda..segala design dan segala persiapan daripada A sampai Z...Buku nie kalau diikutkan memang sangat penting okay. Sebab buku ini banyak membantu bakal pengantin. Buku ini WAJIB ada  dan WAJIB DIMILIKI oleh setiap bakal pengantin.
Tak kisahlah besar atau kecil.Tebal atau tipis. Bercorak atau tidak. Asalkan isi yang didalam tue penting.



Tambahan pulak saya nie seorang yang sangat sibuk sebab uruskan sebuah butik saya. so buku ini memang akan menjadi pembantu saya mulai saat ini..Kan senang...dah ada PA..hehehe

Okaylah nanti dah boleh isi segala butiran yang ada. bestnya...tka sabar nak kawin..hehhehehe..yahooooo



Bride To Be,
Sue











No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels