Wednesday, January 11, 2012

My 25th Birthday

Hello semua.....
It took 25 years for me to look like this okay!!!! kelesssss....akhirnya dah masuk umur JUBLI PERAK 25 tahun...




Tahun 2012 merupakan tahun  yang paling simple saya meraikan sambutan hari lahir saya yang ke 25 tahun. Alhamdulillah...Tuhan masih berikan saya nyawa untuk saya hidup didunia yang hanya sementara ini. Amin...
Terima kasih buat ibu dan bapa saya yang menjaga saya hingga saya dewasa...

Tak dilupakan juga buat kengkawan yang ada mengirimkan pesanan ringkas SMS, BBM dan juga Facebook untuk bagi ucapan besday.... 300 orang tue..keless...kali nie paling banyak kot....Terima kasih kerna anda mengingati besday saya.....mungkin sebab dah meningkat dewasa kot...heeheh

Tahun nie apa yang saya dapat???
Tahun nie dapat hadiah dari KAK Dalia...iaitu KEK BESDAy..yeahhh sedappp...tima kasih....Then...dapat demam selama 3 hari..wahhhh sedihnya....


APA YANG SAYA HARAPKAN??

    Tahun nie , saya sangat berharap saya dapat sihat dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa, dipermudahkan segala urusan dan menjadi seorang yang lebih tegas dan lebih berdisiplin dalam menjalankan sesuatu tugas. Tahun nie tak ada lagi " MY BESDAY CHECKLIST" tapi akan ada " MY WEDDING CHECKLIST" hehehhehe....insyaallah..


Tahun nie juga celebrate sebagai seorang tunangan orang sebab tahun nie juga saya akan menamatkan zaman bujang saya..nebes nie....


apapun..terima kasih kepada semua yang mendoakan saya..semoga doa kalian dimakbulkan tuhan. Aminnn

Bride To Be,
Sue

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels