Thursday, January 5, 2012

Rumah Baru 2012

Alhamdulillah....Tahun 2012 dimulakan dengan sebuah peristiwa yang sangat bahagia buat diri aku. Tak sangka tahun 2012 membawa sebuah pemulaan yang sangat best...
APA DIA???

Ha untuk pengetahuan anda semua.yang ingin tahu dan yang terbaca blog ini dan juga peminat blog saya.....permohonan untuk saya dapatkan quarters dah pun diluluskan....
taraaaaaa

Alhamdullilah dah boleh masuk ke rumah baru. Tak sangka nk dapat secepat macam nie. Sangat happy....Amin..Tuhan seperti mendengar luahan dan permintaan hambanya yang lemah ini. 

walaupun hanya 2 bilik, tapi keselesaan dalam rumah tue sangat memuaskan...namapun kuarters biasalah mesti ada yang kekurangan dan sebagainya. Nanti saya upload okay....sangat excited




Nanti saya uploadkan gambar rumah nie...Ada juga yang macam tak berpuas hati dengan apa yang saya dapat. Family saya byk yang membangkitkan soal rumah nie. Sya tak kawin lagi tpi nak duduk asing...aduhh...takkan la nak biarkan rumah tue kosong....hopefully depa akan lebih memahami. Lagipun lagi 8 bulan saya nak kawin. So lepas kawin dah siap ada rumah senang sikit. Tak perlu nak tumpang rumah sesiapa..tak kiralah kakak, mak sendiri atau mak mertua. yang penting bila kita ada rumah sendiri.Kita bebas nak menjalani kehidupan kita.
apapun saya harap ramai orang memahami keputusan dan menerima keputusan yang saya buat ini dengan seadil-adilnya. Terima kasih saya ucapkan dan doakan akan perjalanann hidup saya sentiasa dimurahkan rezeki dan diberkati...Insyaallah


Bride To Be,
Sue




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels