Thursday, January 12, 2012

My Favourite POst with Photographer



Memang susah nak mencari Photographer untuk majlis perkahwinan sendiri... Nielah saat yang paling susah untuk kita buat pilihan. Sebab klu silap langkah mampus semuanya berkecai dan apa yang anda inginkan tak dapat. Bayar ja mahai tapi hasilnya tak memuaskan...So tahu ker macam mana nak pilih photographer anda??/ adakah mereka bersesuaian dengan keinginan anda atau sebaliknya??

Saya punya keingin saya sendiri untuk cari photographer..bukan saya nie expert tapi alert dalam pemilihan gambar nie....


  1. Sya suka gambar yang super natural.
  2. Tak ada editting gambar yang over
  3. Natural pose
  4. Photoman mesti pandai ambik pose.
  5. gambar yang nampak suwiittt sangat....
  6. ada story yang disampaikan...
  7. Yang paling penting dia pandai...dan tahu apa saya suka :)

Antara super shot yang saya suka adalah daripada salah sebuah group photographer yang memang expert dalam mengambil gambaq nie. Memang sangat suka okay...Mereka adalah :








Memang sangat cantik....inilah antara my favourite pose dan angle yang saya sangat suka...tak semua photoman yang boleh grap all this moment ....series sangat suwiittt... itu yang tengah mencari tue...Kalau nak depe nie standbylah duit...Jangan tau main cakap jer..hehehhe...Apapun saya sangat suka hasil kerja mereka dan inilah photo yang saya nak...masih lagi tercari-cari my perfect Photographer....
Belum lagi membuat keputusan sebab mencari siapakah yang berjaya memikat hatiku..hehhehe
tunggulah...

apapun nantikan 4 sesi hasil daripada sentuhan photographer bertuah saya iaitu :

MY PERSONAL SESSION PHOTOGRAPHER
MY PRE WEDDING MOMENT OF LOVE
MY IJAB KABUL CEREMONY
MY WEDDING DAY

excited nie..hehheheheh planning dah ada cuma belum ada yang mengisi jer...hehehhe...


Bride to Be,
Sue



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels