Thursday, October 10, 2019

Its ERINE BIRTHDAY


Assalammualaikum and hello guys..

Again and again aku nak sangat ucap sekali lagi Happy Birthday to Erine Nordin yang baru ja sambut besday yang ke 39 tahun. Kali nie entah mimpi apa nak celebrate besday kat Penang. So bila depa decide secara mengejut nak celebrate kat Penang aku jadi gelabah sebab akak nie tak ada duit doh..Apa aku nak buat.....terpikiaq jugak aku..Bila dpa tanya dalam group aku diam ja tak balas apapun. hahahha malu kot..Sampailah 1 day aku dapat idea. Yes aku tak mampu laburkan duit yang banyak gila Tapi Allah pinjamkan aku dengan kebolehan yang mampu berikan kebahagian pada orang lain.  So dari situ aku dapat idea nak buat suprise deco memandangkan  now aku buat bisnes Suprise Delivery sekali dengan Table Decoration.Memang tepat pada masanya...pehtu aku deal dengan husband dia Ayoi,,Jenuh jugak pikiaq sebab tak ada plan...Akhirnya seminggu sebelum event tu aku decide untuk makan di THE TABLE PENANG yang dimiliki oleh Mr.Ridzuan Kamil . Rupanya kami tak salah pilih tempat sebab memang Erine nak sangat makan kat kedai nie...Yeahhh...

So aku cakap kat Ayoi bab deco dan cake bagi sue satle..part makan dia handle..Dia pun oonnzzzzz style best gila laki Erine nie sporting gila....Dia pun okay maka aku pun buatlah kerja aku.Memang aku suka buat kerja nie so memang aku happy dan aku buat dengan seikhlas hati supaya orang rasa happy dan rasa dihargai.....
.
.
.
.
.

Dan hasilnya.....taraaaaaaa






Aku doakan hang dan Ayoi happy till jannah...jeles ooo tengok ampa 2 nie....but deep inside aku happy untuk korang 2....so comel ampa 2 nie.....



Ini hadiah paling rare...Mulanya memang kami order Corned Beef nie dengan pezal.Pehtu Pezal tu tanya aku "ko tak nak rapping dia ka????" aku pun cam yaka boleh buat....zasss balik umah ambik kotak dan bahan bahan yang berkaitan trus aku rap letak dalam kotak dan ikat riben wei..cantik pulak kan....Kiranya hadiah nie jadi limited Edition wei..Sebab kalau ampa nak tau CORNED BEEF tu hanya dapat kat BRUNEI ja tau....nanti aku tunjuk video aku masak Corned Beef tu serious sedap gilaaaa....Hadiah : Sponser by Kuntoom_official

Copacabana Tea...serious sedappppp



And this is our menu...Memang sedap..berbaloi dan kenyang...Tempat selesa dan best untuk lepak lepak....Nak shoot pun cantik sebab owner dia dah set up lighting yang cun uollsss.....

And the cake by Dinie Elias....Sedih tau aku beriya beli topping cake..Last last aku kalut tak beli sedihnya.......so lepas nie klu ampa nak order cake custamade dengan harga yang bajet boleh wasap ja saya. Kita deal sampai jadi...

Dan paling aku suka bila ada geng gila gila cam nie boleh shoot ga,bar cantik macam nie...Serious love gilaaaa......lighting cantik..Props pun meletop..memang win lah....



Apapun Erine aku hope hang happy dan suka dengan suprise yang aku buat nie. Macam aku cakap aku tak mampu nak gantikan atau raikan dengan wang ringgit yang ampa buat untuk aku dan anak anak aku.  Tapi aku cuba buat dan balas degan cara macam nie...aku sayang hang erine dan tq sebab ada dengan aku....and thank you sebab belanja makan kat Table Penang...Sedap gilaaaaa

Again and again..

HAPPY BIRTHDAY ERINE
I LOVE YOU SO MUCH


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels