Monday, October 21, 2019

Hari Graduasi Pra-Sekolah | Zarif Zakwan


Yeahhhh Abang Zarif dah nak habis sekolah...ITS GRADUATION DAYYYYYYY..YAHOOOOOO


Hello guys...pada tarikh 28 September 2019 yang lepas aku kena hadiri Hari Anugerah Dan Penyampaian Hadiah Abang Zarif di Sekolah dia..Dapat Sijil Pra-Sekolah.... So Nasib hari tu aku tak ada apa apa aktiviti maka sebagai seorang ibu kita kena hadirkan dirilah bila program anak cam nie. Seperti yang ampa semua taukan aku nie single mother so tanggungjawab tu macam banyak sangat...Dan bila aku dapat ja surat jemputan memang aku tak mau habaq pun kat abah depa .Memang style jahat gila..hahhahha Tapi mungkin hati aku nie lembut dan aku cuba be more profesional aku pun habaq biaqpun lambat sebab aku pun sibuk dengan urusan lain. At least aku habaq jugak dari aku buat bodoh tak habaq kat abah depa. Dia nak mai atau tak itu masalah dia janji aku dah habaq betoi tak...So akhirnya memang tak mai....Rasanya si abang pun tak cari...but its okay aku buat cam biasa ja..Kita tak perlu nak iri hati atau marah....

Okaylah meh sini aku nak share gambar yang aku ambil masa Abang Zarif Convo haritu. Kenapa nak share kat  sini?? Senang tau nanti bila dia dah besar..Dia tak ada password ibu nak bukak blog nie. Dia boleh google ja nama dia dan bleh baca cerita ibu besarkan dia macam mana... kepayahan ibu..kesusahan ibu..dan pengorbanan ibu untuk anak anak ibu...So enjoy yer



Okaylah aku pun hampir hampir terlupa pasai hari graduasi abang zarif sebab dengan tak sihat pastu sibuk dengan event kat opis. Nasiblah aku nie buat SUPRISE DELIVERY BISNES maka dengan berbekalkan apa yang ada aku buat sendiri Mini Chocolate Bouquet untuk si abang...Huntunglah kan...Dulu kita mana nak ada...






Melting ibu tengok nie :)









Next year menjadi cabaran untuk ibu bila 2 ketoi nie masuk sekolah dah...

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels