Wednesday, October 2, 2019

Im Done For Kimia Heritage Run 2019


Seriousssss memang perasaan letih yang ditanggung selama berbulan-bulan akhirnya berjaya dihembuskan dengan bangganya pada 15 September 2019..Gila wei memang lega kot lepas event nie melabuhkan tabirnya.....Memang sebuah pengalaman yang mungkin susah untuk kita gambarkan..Tapi walaupun aku penat takkan tugasan yang nak diamanahkan tu kita abaikan dan kita tak laksanakan. So Alhamdulillah aku diberikan kekuatan yang luar biasa untuk aku laksanakan sebaik mungkin. Okaylah back to the story. Sebelum Event nie berlangsung..Aku telah diberi tanggungjawab yang besaq jugak iaitu membuat hebahan program Fun Run tu melalui MUTIARA FM..perghhh memang nebes jugak nie. Gila 1st time nak onAir kot... 



Boleh bukak Facebook Surianie Samsudin.Ada video LIVE masa tengoh ONAIR

RACE KIT COLLECTION DAY
-----------------------------------------------
So the next day to 3 hari berturut-turut ialah hari Collection Race Kit kepada semua peserta dan aku telah diberi kepercayaan untuk LEAD team nie.. Fuhh besar tanggungjawab nie. kalau silap habis aku..Cam mana nak jawab. Dan alhamdulillah berjalan dengan lancar biaqpun aku balik kerja lambat dan letih tu tak tau nak cakap... Kaki rasa memang nak tercabut kot....Masa 12-13 Sept 2019 kami bukak di Jabatan ja cuma pada 14 Sept tu collection tu dibuat di Padang Kota. 



Antara peserta Nurse pertama yang mai collect Baju

Im here..kalau tak posing gedix cam nie bukan surianie lah....

And of cause team aku memang best...Sporting gila dan kaki selfie

Benda yang paling aku tak jangka ialah aku jumpa dengan kawan lama..Ya Rabbi memang tak sangka pun dapat jumpa,nasib dia tegoq lah..Kalau tak memang jangan harap aku nak pesan dan kenai.Yerlah beribu kot peserta mana nak ingat nama sorang sorang. 
.
.
.

15 SEPT 2019 ( Hari kejadian )
-----------------------------------------------

Memang gila.bangun jam 4.30 dan kena ada kat Padang kota jam 5.30am...memang gila sungguh...Pukul 6am dah ada peserta yang toii kat situ..Tapi nasiblah aku tak kena jaga benda lain. Like Always lah interframe ja kerja aku sebagai Asistant EMCEE pada hari tu. Ingat senang ka??? tapi letih gak sebab lari sana sini.... Nak make sure perjalanan program berjalan dengan lancarnya....So alhamdulillah memang best dan rasa lega bila majlis tu jalan dengan lancar walaupun hujan renyai renyai pada pertengahan program. Dan ramai bagi pujian pada program yang julung julung kalinya kami Jabatan Kimia Penang buat...So tak mau cerita panjang nak share dengan ampa a few gambar yang sempat aku ambil dan share dari Official Photograper dan lain lain... Actually kami so lucky sebab Larian Warisan kami ni akan di lepaskan sendiri oleh Ketua Menteri Pulau Pinang  bersama juga Timbalan Menteri MEstecc dan Ketua Pengarah Kimia Malaysia.  



Team dari Geng Family...Tq sebab support


Zumba by linas Dance

Flag Off








Muka merah teruk...kena sunburn



Geng muka penat



Yeahhh dah habis Event

Manis nyaaaaaa





No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels