Thursday, September 26, 2019

Kuntoom Official | Rebranding by Redgincu




Suprise Delivery dah jadi Trend Zaman lani. Dulu bila nak hadiahkan someone dengan hadiah yang lain dari lain punya susah.Kedai bunga pun mahai nak mampus. So dari situ perlahan-lahan keluar macam macam services dan salah satunya ialah Suprise Delivery. kat Penang nie kira merata wei. Ada yang berikan pakej dari harga semurah-murahnya dan hingga semahal-mahalnya dan demi orang yang tersayang mereka sanggup berhabisan duit tau. 

Pada mulanya memang aku sendiri tak berani nak buat sebab dah terlalu ramai sangat orang buat nanti ada pulak yang cakap aku nie caras bisnes orang. Tapi aku cuba ja.sebab aku tau line marketing yang aku ada nie tak sama dengan orang lain. So satu hari aku decide untuk buat sendiri bisnes nie dengan melahirkan KUNTOOM_OFFICIAL by redgincu

Orang cakap rebranding tau..Redgincu tu dah tak ada tapi redgincu lahirkan sebuah bisnes yang mana ia nak memberikan sentuhan jemari aku sendiri untuk menghias. Rasanya cam susah tau nak buat rapping sebab kalau salah rapping memang tak mejadi tau. So aku nekad untuk cuba jugak buat.Dan alhamdulillah menjadi...





Pakej yang aku buat nie taklah mahai..semurah RM30 ampa dah boleh dapat 1 bouquet chocolate tau. So nak risau apanya..pilih ja nak yang mana 1. Bayar dan tempahan anda tu kami akan satlekan seperti yang telah diamanahkan....



So kepada anda semua yang berminat nak mendpatkan khidmat SUPRISE DELIVERY boleh terus follow kami di akaun INSTAGRAM  | FACEBOOK  : kuntoom_official 

PAKEJ KAMI BERMULA DARI RM30-RM250.00 ikut atas permintaan dan bajet anda.
Tunggu apa lagi...jom booking slot dengan kuntoom di

WWW.WASAP.MY/601156454377/teamkuntoomofficial



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels