Monday, October 21, 2019

Pinky Bar Sabun Travel Paling Best | Product Review

Hello guys...

Entry kali nie aku nak sangat share dengan 1 produk baru yang aku 1st time cuba dan kenal iaitu PINKY BAR...Mulanya masa dok tengok kawan aku jual benda alah nie. Dok ingat apa bendalah minah nie dok buat. Pehtu aku tanya dia dan dia pun  send 1 bar untuk aku try. aku pun macam krik krik benda apa nie. Bila dah sampai aku pun try memang best dan rasanya Pinky Bar nie wajib bawak masa travel.....
.
.
.
.


Apa itu PINKY BAR??

Pinky Bar  ( Stain Remover) nie actually sabun tau bukan barang make up yang ampa dok tengok semua tu. Sabun superpower yang boleh digunakan untuk mencuci pelbagai jenis kotoran. Ampa bagi ja apa jenis kotoran dia akan cuci dengan jayanya. Dengan hanya RM16 / perbar ampa dapat save banyak barang daripada nak buang barang yang mungkin kotoran dia tak boleh ditanggalkan. 




Image result for pinky bar
Inilah bentuk dia..Nampak macam blusher stick kan????


So lepas dapat Pinky Bar  terus aku melaksanakan
cabaran yang pertama iaitu mencuci beg yang sangat kotor...mulanya cam tak percaya boleh kah Pinky Bar nie atasi masalah nie???? 




BAGAIMANA NAK GUNA PINKY BAR?

Caranya mudah sahaja :

1. Kalau jenis kotoran tu banyak..lencuh kan jer baju/beg/seluar lepas tu gosokkan PInky Bar terus gosok gosok sikit lepas tu bilas da keringkan...

2. kalau jenis kotoran sikit ja contoh macam kena minyak masak, basahkan tempat yang kotor tu lepas tu gosokkan Pinky Bar dan bilas sikit...terus keringkan..Siap

Mudah kan....

.
.
.
.
.
.
.


So selepas seharian beg tu aku keringkan dan hasilnya.....lepas nie tak payah dah nak rendam rendam letak sabun pehtu tonyoh bangai nak rai..pastu tak okay rendam lagi...But sekarang nie dah mudah.....




Tak percaya??? Ampa tengok sendiri Testimonial Lain okay



Image result for pinky bar
Image result for pinky bar

Image result for pinky bar



kalau nak tahu lebih lanjut boleh terus Follow Official Instagram Pinky Bar

@mypinkybar

atau layari official Web  di pinkybar.com.my

.
.
.

Kalau orang Penang nak order dengan saya pun boleh....

Whatsapp terus ke : 011-56454377






No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels