Monday, August 5, 2019

Konsert Amal Okestra Tradisional Bersama Dato Sri Siti Nurhaliza | Pengalaman paling best


Assalammualaikum guy.....

Ya Allah rasa cerita nie pun dah basi kot tapi nak jugak cerita dan share dengan ampa pasai pengalaman pertama kali dalam hidup dapat tengok penyanyi yang aku puja selama nie nyanyi depan mata wei...gilaa jarak dia dengan aku hanya dalam 2 meter ja wei...memang depan mata kaw kaw...Kisahnya memang dari dulu aku teringin sangat nak p konsert dia since 1st konsert dia di Bukit Jalil..Tapi time tu sekolah lagi memang taklah dapat kelulusan nak p..pehtu ada lagi konsert dia yang aku missed nak p jugak..Sampai ada 1 time Toktie buat Tour dengan Budak budak AF..yang tu kat seberang aku p tengok tapi jauhlah aku duduk..tak puaihhh kot.... Then paling latest On tour punya konsert tu memang aku nyaris nak beli tiket tapi time tu masih dalam dilema takut satg beli tak dapat p cam mana...rugi kot...Tapi this time yessssss aku dapat join..

Kisahnya masa mula mula akak aku bagitau ada konsert TOKTIE kat Balik Pulau, aku tak pk banyak aku tengok harga tiket dia. Paling murah Rm150.00..so aku terus decide nak kumpul duit untuk beli tiket tu..Bagi aku reward diri sendiri..terus aku cakap kat kakak aku yang aku nak 1 tiket tapi aku mampu nak beli Rm150 ja....Alhamdulillah rezeki aku..kakak aku cakap dia sponser aku lagi RM150 dan OHH BIGG YESSSSSS aku dapat beli tiket Rm300 dan kami duduk memang FRONT SEAT weii...Aku punya happy tu tak tau nak cakap..serious...memang impian aku tercapai....best gila....kalau dulu memang jangan harap lah aku nak dapat join semua nie...

So pada hari kejadian..aku telah bersepakat bersama Arafat Esah nie pick up mak aku dan kami terus zassss ke Balik Pulau...Rasa teruja tu tak tau nak cakap..Dahlah time tu Internet habis nak buat byaran pun line tak ada..Memang aku kes rakam dan snap picture ja wei...Tak buat lain dah...Siap feeling bawak 2 phone kot....



PRINCE OF WALES ISLAND INTERNATIONAL SCHOOL, BALIK PULAU

ini bukan calon menantu mak yer....calon menantu kena simpan tak boleh nak tonjol sangat.....

Kami pie ramai ramai......
.
.
.
.
KISAH NAK MASUK AUDITORIUM BERMULAAAAAAAAAA
.
.
MEMANG AKU EXCITED GILAAAAAAAAA
 

TIKET MASUK

THE STAGE


NAMPAK TU SEAT DEPANNNNNNN



.
.
Persembahan pembukaan dimulakan dengan persembahan MAKYONG....memang best..aku lupa dah nama PakYong tu..Opening dia memang meremang bulu roma weiii....walaupun aku tak faham apa yang dia cakap..tapi kita dengar ja lagu dia rasa relax...mungkin jiwa aku ke arah musik ca nie kot..tu boleh layan jaaaaa..And of cause penari penari dia semua memang cantik...ISTANA BUDAYA kot....dulu pun masa aku umur 15 tahun aku join team penari kebudayaan dan bercita cita nak aply jadi penari kat IB jugak..huhuhuh feeling kannn.....



 .
.
.
So persembahan ini dimulakan dengan nyanyian dari ASMIDAR...deni pun sora dia sedap...pernah popular dengan lagu yang aku dok karaoke dalam kereta..SAMPAI KE BINTANG...rupanya dia pernah jadi Juara Bintang RTM kalau tak silap....
.
.

Baju dia sweettt gilaaaaaaa








.
.
.
DAN YANG DINANTI-NANTIKAN..>AKHIRNYAAA MUNCULLLLLLL

























 .
.
.
FINALEEE
.
.


AAFIYAAA SANGAT......

.
.
.
alhamdulillah memang best kot....Untuk video persembahan tu ampa follow Youtube Channel aku tau...madamsurianiesamsudin...nanti aku upload video persembahan konsert nie...apapun memang puas hati...gila wei...seronok tu rasa cam mimpi....walaupun dia persembahan 5-6 buah lagu ja...but masa konsert tu TOKTI cakap insyaallah bulan Februari 2020 akan ada konsert LENTERA TIMUR 2..pergghhh kena simpan duit nie.....mana tau rezeki dapat pie konsert dia kan....




..
.

.
.
.
.
tak tau nak cakap apa dah.....im happy dan happy dan happy.....



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels