Wednesday, May 15, 2019

Tema Raya 2019


Assalammualiakum guys, 

Salam Ramadhan 10 1440H. Masih lagi mood nak bercerita pasai bulan Ramadhan. Kali nie nak cerita pasai misi memilih tema baju raya. eleh bukan aku ja yang ciwi tapi semua orang terutama orang pompuan akan ciwi nak siapkan persiapan baju raya anak anak dan suami ampa kan. Tapi tahun nie aku jimat sikit duit beli baju raya untuk laki sebab tak ada laki..hahha so aku spend duit untuk anak anak dan diri sendiri ja. Tapi tahun nie aku berhajat besar nak  tengok anak anak aku pakai baju melayu bersampin dan bersongkok uollsss... dah 6 tahun ada anak tak pernah tengok depa pakai macam tu. So this year aku nak sangat ambil gambar dengan depa lengkap bersampin bagai..Lagipun tahun nie raya anak anak ada dengan aku...2nd day baru ada dengan abah depa...So of cause potret raya mesti ada yang cun melecun okay.. Yang penting sampin aku dah siap order dah....cantik kot punya dok cari akhirnya alhamdulillah dah jumpa pun..aminnn allah permudahkan urusan....

Tiap tiap tahun mesti aku adalah orang yang paling ciwi nak pilih baju apa untuk dipakai pagi raya. Pehtu untuk anak anak pulak kan. Erm dah macam macam warna buat ada yang beli siap ada yang tempah tapi tak pernah kata nak sedondon elok. Cuma tahun 2017 ja kami anak beranak pakai Emerlard Green. Last year kami tema purple hitam. So this year 2019 warna apakah yang akan muncul meh kita survey sat 

Antara senarai warna baju raya yang dah masuk list ialah:


  • Mint Green
  • Hijau lumut
  • Gray
  • shocking pink
  • Royal Blue
  • kuning
  • Mustard
  • Dusty Pink
  • Nute Mocha


Mudahan misi mencari baju raya aku dan anak anak berjaya dengan lancarnya...

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels