Monday, October 12, 2015

Tray pencuci botol susu

Assalammualaikum & salam sayang semua...

Seperti yang anda semua tahu, last week kat Penang iaitu di Spice Arena Bayan Baru Penang telah berlansungnya Baby Fair 2015. Penang nie bukan selalu ada pun. memang jarang nak ada. kekadang tu ada tapi sedihnya tak macam babyfair..harga pun sama macam kat butik baby. Tapi sesekali ada event nie memang best. tapi selalunya SS tengok dlu siapa organizer yang buat event tu. Then bila tengok banner dok tergantung sana sini...dok rasa event nie mesti best. So bila tiba harinya SS pun ajak suami untuk ke sana sebab nak beli beberapa lagi barang yg belum dibeli.

so bila tengok banner nie...SS mesti serbu jugak :)



Bila dah tau ada event nie, seperti biasa SS dah buat list barang yang nak beli sebab memang murah lah sebab yang penting tak kena postage..hahahha....benda yang paling SS suka beli masa kat BABY FAIR nie ialah :

COLLAPSIBLE TRAY

Kalau tengok mesti nampka macam kecik ja. tapi actually sangat besar...biarpun makan ruang kat dapur tu tapi untuk pengetahuan anda memang ia sangat besar dan lepas kita basuh botol dan letak pun tak nampak berselerak. Jom SS sharingkan tray nie dengan anda.


ini pandangan dari sisi bekas tray


dia ada juga ruang untuk kita letakkan botol yang tinggi.



Selepas tray nie dibukak so nampaklah besar mana




tebalkan


lubang lubang pada bahagian bawah bekas memudahkan aliran air mengalir keluar





Menarik kan...setakat nie SS tak pernah lagi jumpa kat mana mana butik online. So masa kat baby fair tu nampak benda nie terus beli. tu pun beli masa hari kedua sebab 1st day mai buat survey jer.....harga yang mereka jual ialah RM32.00. Material pun okay . bukan jenis plastik murah yang senang pecah. Ini kita material baguslah. Senan lepas nie dah habis basuh letak ja dalam tray nie..nampak kemas dan cantik ja..


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels