Thursday, August 20, 2015

Testimonial Pelanggan | Herblax Shaklee


Assalammualaikum semua...

Hari nie saya nak sharing beberapa testimonial dari customer saya yang mengambil produk shaklee iaitu HERBLAX untuk tujuan

  • KURUS
  • KEMPIS
  • SLIM

Bagi anda yang masih rasa ragu-ragu nak beli. boleh baca dulu testimonial ini. Sebarang pertanyaan anda boleh terus hubungi saya .

Kenapa perlu ambil HERBLAX?
----------------------------------------------
Herblax nie bukan sahaja bantu untuk kempiskan perut, ia juga bantu untuk melembutkan najis dan mengurangkan masalah sembelit. Jika kita tidak membuang setiap hari, ia adalah 1 tabiat yang tidak sihat. Ia boleh mengundang pelbagai gejala penyakit kronik dan merbahaya.



Testimonial












-----------------------------------------------------------------------------

Ingin membeli dengan harga istimewa :

HARGA RETAIL : RM55.65
"Dapatkan penjimatan sehingga 33% jika anda menjadi ahli shaklee serta dapatkan juga Vitalea yang bernilai RM94 untuk ahli baru jika anda mendaftarkan diri hari nie sehingga Oktober 2015 !!!"

Whatsapp saya untuk mendaftar : 0195434377

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels