Wednesday, August 19, 2015

Mencuci Botol susu dengan mudah


Mesti ada yang tertanya-tanya apakah benda alah yang saya dok pos nie... Baiklah nak dipendekkan cerita sikit. Gambar nie ialah DISH WASH antara salah 1 produk Shaklee untuk pencucian rumah. ramai yang tidak tahu tentang wujudnya produk nie. Dulu saya pun sama.Lepas kenal shaklee baru tahu shaklee juga ada sediakan produk pencucian yang selamat untuk digunakan.

Apa yang bestnya tentang DISH WASH nie, ia bukan sahaja boleh cuci pinggan mangkuk, periuk dan sebagainya tapi ia juga boleh digunakan untuk mencuci botol susu bayi..Wahhh bestkan..jimat duit takpayah nak spend duit banyak banyak beli pencuci pinggan dan pe cuci botol susu. 1 botol nie dah cukup tahan pun lebih 2 bulan..sooo jimat!!!



Inilah cara nak cuci puting susu anak anda dan hilangkan kerak. Saya cuba cuci botol memang berkesan. dan rasa jimat lagi sebab tak perlu nak beli puting botol setiap 2 bulan. Sekarang nie lepas 6 bulan baru saya beli yang baru tengok pada keadaan puting. Once tak okay baru saya beli yang lain. So far cuci jer dengan DISH WASH SHAKLEE


Cara nak gunakan :

  1. Masukkan 1-2 titis Dish Wash kedalam bekas air dan botol susu anak.
  2. Biarkan selama 15 minit. Boleh jga gunakan air panas.
  3. Selepas siap di rendam.cuci botol seperti biasa
  4. Hasilnya anda lihat sendiri


-----------------------------------------------------------------------------

Ingin membeli dengan harga istimewa :

HARGA RETAIL : RM29.68
"Dapatkan penjimatan sehingga 33% jika anda menjadi ahli shaklee serta dapatkan juga Vitalea yang bernilai RM94 untuk ahli baru jika anda mendaftarkan diri hari nie sehingga Oktober 2015 !!!"

Whatsapp saya untuk mendaftar : 0195434377




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels