Wednesday, August 12, 2015

Khasiat Bawang Putih | Garlic Complex Shaklee


Bawang Putih
============

Antara tumbuhan yang cukup sinonim dengan masakan ibu-ibu. Kalau tak masukkan bawang putih nie masakan tak wangi. Tapi tahukah anda bawang putih nie sebenarnya ada khasiat yang tersembunyi yang mungkin kita sendiri tak sedari. Bagi yang kerap alami gastrik dan angin badan, petua orang tua tua suruh telan 1-2 ulas bawang putih. Bayangkan kita nak telan ulas yang besar besar tu. Rasanya boleh telan tak??? takut tercekik nanti jadi lain pulak.

Kini kecangihan dunia moden dan ciptaan dari syarikat Shaklee telah dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin Aktif ( tidak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengaandungi Allicin Aktif ). Ia diperbuat mengunakan teknologi kombinasi 2 ekstra herba iaitu ( rosemary dan spearmint). Setiap 2 biji tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar. 





APAKAH MANFAAT UTAMA :






Jika anda seorang ibu Hamil yang mengalami masalah keputihan, Garlic tablet nie boleh membantu untuk mengurangkan masalah tersebut. Malah ia juga sesuai untuk ibu obu yang mengalami masalah darah tinggi. Tapi ingat jika seorang ibu hamil mengalami masalah HB rendah. Garlic tidak digalakkan. 




Cadangan Pengambilan : 
Untuk pemeliharaan kesihatan : 2 tablet sehari ( selepas makan).
Untuk radang dan alergi : 2 kali sehari ( 2 tablet setiap kali )
Untuk Kanser, darah tinggi dan hyperlipidemia : 2-3 kali sehari ( 2 tablet setiap kali )

------------------------------------------------------------------------------

Ingin membeli dengan harga istimewa :

HARGA RETAIL : RM 50.35
"Dapatkan penjimatan sehingga 33% jika anda menjadi ahli shaklee serta dapatkan juga Vitalea yang bernilai RM94 untuk ahli baru jika anda mendaftarkan diri hari nie sehingga Oktober 2015 !!!"

Whatsapp saya untuk mendaftar : 0195434377



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels