Wednesday, August 12, 2015

Pencuci Ajaib Buat Ibu Jatuh Cinta


Setiap ibu-ibu atau surirumah mesti letih nak mencuci rumah bagai bila time cuti. Nak cuci lantai, cuci toilet, cuci dapur dan macam macam. Bila time gaji tu  mula lah nak kena list down senarai barang yang nak kena beli. Paling banyak ialah bahan pencuci, betul tak, untuk toilet, untuk lantai, untuk hilangkan minyak, utk cuci baju, segala macam, kadang kala tu total semua boleh jadi rm100++, sokong tak???
Saya pun sama jugak macam tu,,, tapi tahu tak uolls semua, ada 1 produk shaklee nie nie boleh cuci semua benda dengan hanya 1 botol :

BASIC H SHAKLEE 

Basic H adalah apa yang anda perlukan untuk beribu-ribu pekerjaan rumah. Kepekatan yang tinggi 16ph auns membuant sehingga 48 gelen pembersih berkuasa serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran, gris dan kotoran dari permukaan mana-mana yang boleh dibasuh. Tanpa bilas, tanpa toksik, asli .






Antara penggunaan Basic H yang paling disukai ramai ialah :

  1. Mencuci lantai - tak payah bilas malah lantai lebih bersih, berkilat dan tidak melekik
  2. Segarkan sayur yang layu - selepas direndam bersama basic h sayur jadi segar dan bila digoreng rasa rapuh seperti sayur baru.
  3. Mencuci kotoran selepas memasak - dapur lebih bersih dan berkilat, kesan minyak cepat dan mudah ditanggalkan
  4. Mencuci kotoran pada baju - sapu jer pada kotoran atau spray, kotoran mudah hilang







Dinding hasil contengan anak. ( sebelum dicuci dnegan basic H )


Selepas Dicuci dengan Basic H


Yang pentingnya BAsic H nie selamat jika anak anak juga tolong mencuci rumah anda sebab ia tak ada bahan kimia, jika terminum atau terjilat pun masih selamat. 


------------------------------------------------------------------------------

Ingin membeli dengan harga istimewa :

HARGA RETAIL : RM 48.76
Dapatkan penjimatan sehingga 33% jika anda menjadi ahli shaklee serta dapatkan juga Vitalea yang bernilai RM94 untuk ahli baru jika anda mendaftarkan diri hari nie!!!

Whatsapp saya untuk mendaftar : 0195434377

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels