Tuesday, June 2, 2015

Stroller Sweet Cherry | FOR SALE





Assalammualaikum semua...

Hari nie nak buat sale sikit. mungkin ada ibu ibu yang mencari stroller untuk anak uolls...Saya nak let go stroller saya...nak selling murah murah jer..hehhehe..
kalau nak pos pun boleh. klu nak cod pun boleh...

Kenapa nak jual?? bukan sebab tak elok dah strolle nie tapi sebab nak beli yang baru untuk memudahkan lagi bila ada adik zakwan nie..hehhehe....

So kepada yang berminat...boleh mai pm saya...




Sweet Cerry Stroller : RM 200 sahaja

1. luas
2. selesa
3. boleh buat rocker untuk buai masa bby tidur
4. pemengang boleh adjust depan dan belakang
5. keadaan masih elok.
6. cover boleh tutup full
7. pakai pun kejap ja..tak sampai 1 tahun...sebab zakwan dah ta mau duduk.











boleh terus pm saya tau : 0195434377

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels