Sunday, May 24, 2015

GST Bawa keuntungan buat anda


Manfaat GST ????
Bila dengar ja pasal GST ramai yang terbayang muka muka komplot GST!!! hahahaha...tapi tahutak anda apa maksud disebalik GST?????
GST : Get Shaklee Today

Assalamualaikum dan selamat pagi! hari nie dah masuk 2 bulan kita hidup dalam kehidupan yang cukup mencabar keimanan dan paling serious ialah nak hadapi GST!!!. Sana sini heboh harga naik dan ramai yang panik kan? Jangan panik. Kita doakan yang baik-baik sahaja. Tengah duk kata harga barang semua naik, apa pula saya kata dapat duit dengan GST ni?
Ha, ini GST yang bagus punya. Apa kata kita pandang GST 6% sebagai satu rahmat buat kita. Membuka minda kita untuk menjenguk lebih banyak peluang buat duit di luar sana. Lebih membuatkan kita kerja keras dan pastinya terus mendoakan semoga ekonomi Malaysia mula stabil dan memberi manfaat kepada kita suatu hari nanti. InsyaALLAH.
 "Get Shaklee Today"
Dengan kos hidup yang semakin tinggi, semakin ramai yang mula mencari peluang jana duit. Pelajar pun ramai tau yang cari peluang jual tudung, jual bau, jual aksesori dan macam macam lagi. Sebenarnya peluang ada depan mata cuma kita belum nampak. Sebab tu saya kata anggap ini satu rahmat untuk kita dapat lebih banyak wang untuk keluarga. Yang penting kena usaha mencari peluang bukan peluang cari anda!!!!
Hari nie saya nak sangat kongsi kenapa GST nie bagus untuk ???

Apa yang bagusnya Get Shaklee Today ni? Banyak bagusnya, jom saya kongsikan dengan anda!!!
  1. Modal 0 hanya perlu bayar yuran keahlian sekali seumur hidup RM80.00 termasuk postage.
  2. Tak perlu simpan stok RM20, 30K kat rumah..semua boleh order terus melalui Shaklee. Bisnes nie kita ada gudang besar sebab itu tak perlu buat stock sampai nak buat pinjaman loan.
  3. Berpeluang jana wang hingga 4 5 angka malah 6 angka sebulan.
  4. Berpeluang mendapat 3C iaitu car bonus, convention dan cash- trip 5 bintang yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee, dalam dan diluar negara. Bagi yang muslim, anda boleh pilih untuk mengikuti  trip luar negara atau pakej Umrah.Seronokkan!!!!
  5. Semua ini boleh dilakukan hanya dari rumah dah melalui smartphone/laptop anda!

Jadi, apa yang merugikan? Bagi saya tiada. Dapat tambah ilmu, tambah duit dan senang. Saya sendiri dah cuba dan alhamdulillah banyak kelebihan yang saya dapat semenjak saya join shaklee :)
Jom ubah perspektif kita. Lihat peluang bukan natijah.. Ada rahmat diatas segala yang terjadi. Betul tak? Jom dapat lebih wang dengan GST!
Bagaimana nak  JOin empayar Shaklee saya??? 

Telegram / whatsapp : 019 5434377
Email : surianie_shaklee@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels