Friday, June 19, 2015

Part 2 | Majestic Night Dinner | National Conference Shaklee


Assalammualaikum dan setelah 2 minggu baru ada hati nak sambung cerita PART 2 di Shaklee National Conference 2014  / 2015.

Tahun nie bertemakan Majestic Night. So mulanya memang plan tak mau join dinner sebab fikirkan zakawan. Tapi Lepas tanya dengan sepupu suami uolls depa boleh tolong tengokkan. Kami plan untuk ke dinner tersebut. Tapi apa yang we olls nak pakai... Nak sewa??? tak kot....Masa kat butik lama bukan ada pun baju ala-ala raja china nie. So kami decide untuk pakai baju biasa jer..dress dan coat untuk suami iollsss...
Apapun tq to my beloved friends yang sponserkan baju kami nie...haaa jangan ingat ibu mengandung tak boleh nak bergaya..inilah hasilnya....perut dah 4 bulan tapi boleh feeling posing baju penganting ketat-ketat...

Memandangkan hari dinner ini ialah besday suami iolls, so saya hadiahkan sebuah makan malam yang special untuk suami saya..hehehhehe....hadiah yang paling bermakna tahun nie....makan malam fully sponsed :) okaylah jom kita tengok beberapa gambar yang sempat saya upload dalam entry kali nie,

( sorry gambar agak blur )







Bersama PRESIDENT SHAKLEE MALAYSIA MR.VICTOR LIM  seorang yang sangat humble dan sangat peramah gilezzz...memang jumpa dia uolls tak akan rasa segan pun...dia sporting habis kot....



Makan malan ala-ala menu chinese sikit....Tapi nasib ada a few makanan yang suami saya boleh makan. kalau tak apa pun tak dapat makan...sebelum dia nak bedal saya jadi tester dia dulu..mana boleh makan saya akan bgtau dier baru dia makan....menu dia ssangat best....saya suka saya suka :)






so tak mau cerita panjang...Inilah diantara beberapa gambar yang saya ambil dari geng geng yg attend dinner malam tu....

Master Herny & Master hj Hafiz. ( upline saya ) 
depa 2 nie menang tempat ke-2 so bawak balik hadiah bernilai rm800...meletopppp






inilah mak upline saya MAster MAria Muda...dia lah yang selalu marah...marah dan marah kalau saya tak buat shaklee betul betul...bukan marah sebab apa,,marah tanda sayang..dia banyak tolong saya sampai saya di tahap nie sekarang.....susah tua nak dapat upline maca nie



So ending tu saya dan suami [balik terus dan memang tak posing lebih lebih dah sebab teringatkan si kecik kat rumah tu.. Kami bergegas balik.Memang seronok sebab dapat enjoy dinner yang sponser fully by SHAKLEE. Actually tak semua yang dapat dinner nie..Selected ja tau. SO alhamdulillah saya terpilih diantara jutaan SID shaklee... So insyaallah tahun depan kita jumpa lagi!!! pastinya iolls nak follow thema yang depa buat.mana tau menang pulak kali nie....

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels