Wednesday, July 18, 2012

My Dream Wedding....



Hello semua..Hari nie saja nak feeling-feeling kawin dan cerita tentang My DREAM WEDDING..hehehehe...tak salah kalau saya nak feeling juga okay...hheheheh...sebab rasanya kalau kita tanya pada semua B2B memang setiap seorang ada DREAM WEDDING masing-masing dan saya punya apakah ia?

Bukan senang dan bukan mudah nak arrange sesebuah majlis perkahwinan.Mostly semuanya nak kena okay..kalu tak nanti caca merba jadinya. Kena plan cara yang betul baru semua benda boleh berjalan dengan lancar :)

WHAT IS MY DREAM WEDDING

Actually bila ditanya kembali pada diri saya apakah majlis yang diimpikan oleh saya? semestinya saya akan tersenyum sampai ke telinga...tersengeh nak bercerita tentang impian saya nak kawin...Dari dulu lagi masa kecik-kecik saya suka sangat main kawin-kawin sampaikan bila dah besar tercapai impian untuk buka kedai pengantin sendiri :) Happy dan sangat bersyukur dengan semua tue :) berkat usaha dan kesabaran yang ada dalam jiwa....( ikut jiwa mak saya:)

Tapi bila dah ada butik sendiri banyak yang berpendapat bahawa saya boleh buat pelamin yang sempoi untuk majlis saya sendiri...gitu kan!!!!!mampu ker saya??? Ada yang berpendapat saya ada kedai sendiri senang la nak handle majlis sendiri...meh saya nak bgtau sebenarnya

TAK SENANG NAK HANDLE MAJLIS SENDIRI!!1

Banyak Benda yang nak kena buat dari pelbagai aspek :) so bantuan dan kakitangan memang sangat diperlukan....heheheheh..apalah yang aku dok merepek nie...okaylah back to the story. Actually my dream wedding is WEDDING IN A CANDY LAND

gitukan nama tema dia...hehehehe...planing nak sangat bila orang masuk dalam dewan saya tue rasa macam ada dalam taman coklat. Kat pelamin pun banyak coklat,....sangat sweet....

So bila orang masuk dah nampak coklat yang bapak punya banyak..ahhahahaha..haaa pernah ada orang buat macam nie?? berani kah anda???


so bila masuk ke dewan....pakai dress yang dilekat dengan coklat...memang unik gila kot..hehehheh..Hand bouquet pown sama jugak :) coklat...heheheh bila lapar boleh ngap terus..hahahahhaa



 Untuk tetamu pulak...setiap sudut tue nak buat pulak candy buffet..Ha..yang nie memang yang paling akan disukai oleh kanak-kanak...coklat yang sangat banyak....ermm memang best rasa seronok bila kita tengok coklat yang colourful macam nie....ishhh tak sabar rasanya nak buat ` kat my wedding :)


Then untuk para tetamu mesti kena bagi sedikit buah tangan untuk mereka bawa pulang. So pilihan dihati ialah candy stick yang dibalut cantik macam dam pic nie..Tapi kos dia memang sangat tinggi..kalau ada bajet tak apalah..nie bajet jugak..so kena cari yang lain....tapi apa??


Memang kalau nak dibuat survey kat Penang nie tak pernah lagi ada orang yang berani nak buat macam nie. Pernah juga saya propose plan nie kat En.Tunang tapi dia tak bagi sebab renyah nak buat dan perlu ketelitian sebab klu nak pakai pelamin or deco yang nie...on the day yang kena deco...so terpaksa tolak benda nie..heheheh tapi kalau ada customer Red gincu yang nak buat macam nie..Saya sangat alu-alukan kedatangan anda untuk membuat dekorasi yang sedemikian rupa. Tapi ingat BAJET anda jangan sikit. ITs more then 5k :)

So apakah tema pilihan hati majlis bersejarah saya??
tunggu nanti entry bulan august akan saya publish buat anda yang tertanya-tanya apakah tema majlis saya



Bride to Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels