Wednesday, July 18, 2012

My Pengapit


SIAPAKAH PENGAPIT VOUGE SAYA PADA MAJLIS PERKAHWINAN SAYA NANTI?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

INILAH DIA...PENGAPIT SAYA

SHARMIELA SABREE

Punyalah susah nak pujuk dia jadi pengapit saya....last sekali dia bersetuju untuk menjadi pengapit saya...katanya ini first time dia nak jadi pengapit kawan dia sendiri. Sedangkan dulu tak pernah pun dia jadi..heheheheh



KENAPA SAYA PILIH DIA??
Mungkin ada yang bertanya kenapa saya pilih dia ? 
10 sebab saya pilih dia

  1. Saya teringin nak tengok dia pakai dress :) ( eila jangan marah noh )
  2. Teringin nak tengok dia berdandan.
  3. Dia seorang yang sangat agresif , so saya teringin nak tengok dia cover cun..heheheheh
  4. Dia kawan sekolah saya.
  5. Dia cute
  6. Muka dia unik....
  7. Dia lawak
  8. Dia pandai bawa diri dan panda berkomunikasi dengan orang
  9. Saya nak dia jadi pengapit saya sebab, ini pengalaman pertama dia dan ia mungkin sejarah untuk dia...
  10. Sebab dia best

Nantikan kemunculan pengapit saya nanti...Terima kasih Eila sebab jadi dan teirma lamaran saya menjadi pengapit saya nanti :)

Bride To Be,
~sue~


2 comments:

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels