Tuesday, July 24, 2012

Honeymoon Dimana??


Salam Ramadhan buat semua. Alhamdunillah dah 4 hari kita berpuasa :) Macam mana? okay ker? saya pulak tetiba bangun pagi terus dahaga teruk...Nasib tak minum air jer..hehehhe...okaylah tis time saya nak berkongsi dengan u`olls semua terutama sekali kepada semua B2B yang rajin membaca belog saya ;)

Okaylah dalam anda sibuk membuat persiapan perkahwinan anda...Ada tak dalam list u`olls tertera PAKEJ HONEYMOON?? pernah tak anda terfikir nak HONEYMOON? dan dimanakah lokasinya? Bajer?Pakej dan sebagainya?? LUPA KER??...mungkin ada yang terlepas pandang bab nie. So this time saya membantu anda yang masih lagi belum mendapat idea dan pakej HONEYMOON.



Lokasi mana yang anda nak pergi? dalam Malaysia or Luar Malaysia???




Okaylah kali nie saya nak promote 1 syarikat yang telah menyediakan pelbagai pakej perlancongan dan juga honeymoon khas buat raja sehari yang semestinya mereka berikan harga yang cukup berbaloi untuk anda nikmati. Bukan cakap kosong, actually saya memang pernah deal dengan syarikat nie, memang mudah dan anda tak perlu risau sebab semuanya disiapkan oleh pihak mereka..Bukan pakej honeymoon, tapi just pakej bercuti biasa jer...

Jangan risau sebab Pakej yang mereka tawarkan memang sangat berpatutan dan jika anda mempunyai bajet sendiri lagi senang. Mereka boleh sediakan tapi bergantung juga pada musim dan juga harga pasaran. Klu time tue tengah cuti sekolah. for sure mahai. Kalau nak yang murah u`olls boleh pilih tarikh yang sesuai untuk anda dan semestinya bukan hari cuti sekolah.

Kalau nak pergi honeymoon di Luar Malaysia pun depa ada sediakan macam JAKARTA , PHUKET , SINGAPORE , BANDUNG , MEDAN , BALI dan kawasan yang sewaktu dengannya.
Kalau yang nak pergi honeymoon dalam Malaysia lagilah depa ada pelbagai pakej yang boleh anda dapat melalui laman web mereka atau hubungi terus mereka di :



Pn. Hasneeda Hashnan 
013-4881417 l 
Email : hasneeda@sebagus.com

ATAUPUN

Pn.Hasweeta Hashnan
013- 3300 344
Email : hasweeta@sebagus.com


Depa memang sangat sporting. Tapi kalau anda rasa segan dan silu, boleh juga terus hubungi saya untuk buat tempahan pakej. Saya akan bantu anda untuk deal dan buat tempahan.

Apakah destinasi honeymoon saya dan En.Tunang? erm tunggu...nanti kami cerita...


Selamat berhoneymoon semua :)


Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels