Monday, April 2, 2012

Slot Baru Di Belog Saya




Hello semua Bride To Be....

Sekarang nie saya dah rajin nak menaip cerita dan nak berkongsi bersama dengan anda semua...Feeling macam penceramah pulak...hehehehe....okaylah kali nie nak berstory tentang 1 artikel baru yang akan saya lancarkan dalam blog saya iaitu :

"PETUA DARI SUE "

Dalam Slot nie saya akan berkongsi seberapa banyak petua yang saya ada untuk dikongsi dengan bakal pengantin....Mostly untuk bakal pengantin la sebab saya pun nak jadi bakal pengantin jugak. hehhehehe.....Jika berkesempatan untuk kongsi petua yang lain..Akan juga saya kongsikan...

Perancangan tue adalah untuk petua kecantikan...petua cari kawan dan sebagainya...Nanti kita akan kongsi seberapa banyak petua yang saya anda. Tapi disebabkan sekarang nie musim nak kawin dah dekat. Dan ada juga orang bertanya pada saya...ada petua tak utk kulit cantik dan sebagainya...So daripada situ saya plan utk buat 1 slot baru dalam blog...
Nantikan dan hopefully anda menyukainya.




Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels