Monday, April 2, 2012

Petua Naik Seri Muka

PETUA DARI SUE

Okay seperti yang dijanjikan pada pembaca belog saya...Kali ni buat pertama kali saya nak berstory pasal petua. Yang first nie kita mulakan dengan Petua Cantik.

For sure ramai yang suka nak jadi cantik. So saya excited juga bercerita nie. petua nie sebenarnya saya sendiri yang amalkan. So memang ada yang berkesan jugak. Haruslah kan nak bercerita dengan orang lain...KOngsi ler..tunggu lagi....



PETUA 1 : Naik Seri Muka

Petua nie ditujukan khas buat bakal pengantin...Mungkin ada sesetengah B2B yang tidak tahu tentang petua naik seri nie. So ini saya nak kongsi. Inilah salah 1 petuanya sebab klu cakap bab petua nak cantik nie memang beratus kot...So pilihan saya memang simple jer...Saya sarankan pada semua B2B untuk tidak mengenakan sebarang make up pada kulit muka anda. Bagilah dia bernafas sikit.....SEBAB APA? bila kita asyik dok make up jer  nanti masa nak wedding memang tak naik seri ...Percayalah...Saya memang tengah amalkan dan pada all my customer yang buat tempahan ini, saya sarankan untuk ikut petua nie. Memang nampak hasilnya.tak percaya????nanti tengoklah sendiri

Just kalau boleh, bersihkan muka dengan toner, then pakaikan pelembap pada muka anda  untuk kesegaran muka dan untuk hidarkan dari kena UV. So klu tak pakai pelembab nanti muka kering pulak...Then after tue apply bedak jer. tak payah nak make up foundation 3 inchi tebai....simple jer...kalau tak percaya cuma anda buat. So once bila tiba hari bersejarah tiba, bila make up peerrggghhhh memang naik seri...

Cumalah dari sekarang.Insyaallah berhasil...semalam mencuba :)


picture nie snap without applying any make up..Just blusher jer...


Bride To Be,
~sue~

2 comments:

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels