Tuesday, April 17, 2012

Bride to Be Photoshoot


Wello semua....terasa sangat lama daku tinggalkan muka belog....rindu kot nak update. Oklaylah setelah penat berjalan dan bershopping terasa rindu nak buka blog nie..So this time nak kasi ampa semua baca blog cerita dan tengok gambar baru yang baru saya upload untuk sesi photoshoot yang saya buat pada bulan sudah..heheheh jom layan..

Bertemakan warna pink okay...haruslah pilih kaler pink.....memang tk kena langsung dengan diri ku yang vouge ini.....sangat tak kena...tapi pakai jer sebab nak promosikan baju yang baru dari butik saye jugak..hehhe...tapi banyak yang puji baju nie sweet...tima kasih semua!!!! Jom kita tengok  antara koleksi yang ada...ada juga a few pose yang saya sangat suka...




And my most favourite is THIS :




Siapa yang mengambil semua gambar saya yang cun nie???nak tahu????orang tue tak kasi expose la..tapi nanti korang akan tahu juga....heheh..Memang credit buat the Photoman...sangat berpuas hati...

Kalau nak tengok lagi...datang la ke wedding saya :)


Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels