Thursday, April 12, 2012

Kucing nak bersalin


Hello semua.....sorrylah tak berkesempatan nak menetype cerita dalam blog saya nie...Seminggu dua nie sibuk sikit....banyak benda yang nak kena satle segera. OKay so kali nie saya nak bercerita pasai seekor kucing saya yang dah sarat mengandung.....SUZI :)


Kali nie agak risau sebab kat umah memang jarang nak ada orang. So takut dia beranak masa time orang tak ada....aduh..payahnyer.... so sekarang nie tunggu jer masa nak asingkan dia dan nak kurungkan dia..Tapi bila masa yang sesuai kita nak buat macam tue?? Mujurlah ada 1 laman blog nie yang menceritakan pasal kucing..So saya pun dah dapat link yang sebetulnya....Jom kita baca blog tue...




Inilah kucing saya yang tunggu masa nak bersalin...Sekarang nie dia dah sibuk mencari tempat yang sesuai untuk dia nak bersalin nanti....So mungkin dalam masa 2 atau 1 minggu dari sekarang. Sebab klu ikutkan tanda-tandanya memang dah nak dekat...So tunggu masa nak asingkan saja...
Hopefully semua baby kucing tue comel dan gebu....


Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels