Tuesday, January 31, 2012

Admit To Ward Lagi

Baru 3 hari sahaja aku telah merehatkan diri di bilik 267 adventist hospita kerana diserang penyakit KENCING TAK LAWAS..
adehhhh....
tak sangka penyakit nie menjadi-jadi sejak kebelakangan ini. Tak tahu kenapa...apa puncanya...setelah diperiksa oleh pihak doktor dan disahkan kencingku ini dijangkiti kuman......Memang perih yang amat sangat kalau nak diceritakan betapa sakitnya penderitaan yang aku alami ini..Aduhhhh...Hanya tuhan yang tahu betapa sakitnya penyakit ini.

Pada malama aku dihantar ke hospital oleh Tunangku, doktor dah gunakan alat scanner untuk mengesan adakah ini disebabkan oleh batu karang!!! Tapi alhamdulillah tidak ada apa yang berlaku..Just scan only....Ini alat yang digunakan :)



setelah hampir 1 jam berada di unit kecemasan. Aku pun dimasukkan ke dalam ward untuk menerima rawatan yang selanjutnya. dan seperti biasa tangan aku mesti akan dapat gelang emas...taraaaaaa



bosannnn....


So pagi esok tue, misi datang untuk ambik darah untuk tujuan ujikaji masalah yang dihadapi..Tapi yang tak bestnya Adventist nie....makanan dia..pergghhh all in vegeterian...dulu sedap..tapi sekarang tak sedap langsung..sebab tue turun kot berat badan saya :)

Makanan dia memang tidak menyelerakan.Tapi nak buat macam mana. dah lapar..terpaksa juga makan ler....klu dh bg roti dengan mentega tue okat lagi..nie bagi air koko yang tanpa gula...pakai susu tepung...serrrr...memang serrrrr....nasib baik aku sakit tak minum banyak air perisa. Just air masak jer...okaylah jugak.


Selepas 3 hari berada diward. akhirnya aku dapat keluar dari hospital.alhamdulillah.cuma perlu rehat yang secukupnya dan perlu minum air yang sangat banyak...



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels