Thursday, January 26, 2012

Pelamin orang........pelamin saya???


hellow semua...

sorrylah lama tak update story dalam blog nie...sangat sibuk dengan preparation wedding all my customer. Sampaikan nak duduk belek dalam blog pun tak sempat. Tapi apa-pun terima kasih pada semua yang sudi nak mengfollow blog saya nie. Bukan ada cerita hot tapi sekadar cerita yang nak dikongsi bersama.

Jom kali nie kita layari blog THE HOUSE OF RED GINCU pulak.
Kali nie kita tengok antaa Mini pelamin yang dah siap dibuat untuk majlis pertunangan dan pernikahan pelanggan yang telah memilih butik saya untuk menghiasi majlis mereka. Simple dan sweet ja...



Ini pulak pelamin untuk my old fren...geng 1 kampung. tapi lani dia dah bekerja di KL dan dah pun selamat menjadi isteri orang..kelesss.... design nie pun memang exclusive saya buat utk dia. Lain sikit dari yang lain.Alhamdulillah dia pun menyukainya...amin...lega dah....So pas nie siapa pulak yang akan saya buat ??? tunggu..banyak lagi yang akan menyusul




Tahun nie banyak tema warna pastel...sebab tahun nie kira macam warna soft gitu...Kalau tahun depan kaler maler...So this year ada lain sikit...

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels