Tuesday, December 27, 2011

Kenangan 2011...


Apa yang best pada tahun 2011 dalam kehidupan saya ??

Kalau nak diceritakan apakah moment yang paling best yang berlaku pada saya sepanjang tahun 2011??memang banyak. Tapi kalau nak dikira yang paling best tue memang ada..jom sya nak kongsi dengan u`olls semua..


Yang paling best dan paling happening ialah saya telah berjaya MEMBUKA sebuah butik pengantin. Hasil titik penuh saya sendiri. Klu dulu sekadar buat online tapi sekarang dah ada butik sendiri. alhamdulillah. dah hampir 3 Tahun beroperasi di arena pengantin nie. Butik saya nie , memang banyak yang dah kenali terutamakanya melalui Online...sebab sekarang nie online lebih untung daripada biasa. Sebab sekarang zaman dah canggih semua ada dihujung jari jer..kan senang..

gambar yang diambil semasa launching kedai pada Jan 2011



Inilah anugerah yang paling bermakna yang pernah saya dapat...Kalau dulu impian saya memang nak buakak bridal house. dan kini impian saya dah tercapai....Sangat bangga dengan diri sendiri..terima kasih buat semua kengkawan dan family dan terutama sekali Tunang saya yang banyak bagi semangat untuk teruskan perjuangan dan banyak membantu saya..


Kisah yang seterusnya adalah kisah memperoleh sebuah kereta sendiri...tak sangka dalam tempoh 24 tahun saya dah mampu milik sebuah kereta sendiri hasil dari duit saya dan tunang saya... syok....alhamdulillah...walaupun banyak yang membantah kenapa ada duit tak kawin dulu tapi beli kereta. Mungkin ada yang tak setuju dan mungkin ada yang bersetuju.Tapi kami ambil semua itu sebagai kata semangat untuk kami berdua. Memang adalah spekulasi yang berlaku dan ada juga berlaku sedikit gaduh-gaduh kecil....sebab banyak yang tak suka kami beli kereta.Tapi dalam keadaan kami yang tidak disenangi ramai sebab ada kereta baru, tapi kami sangat berasa senang hati sebab kami mampu capai apa yang kami nak. Lepas kami ada kereta sendiri, kami dah tak pinjam kereta orang lain. Kami hanya gunakan harta hak milik kami jer.




Seterusnya kita beralih pulak ke episod CINTA antara Benua..hahahha keles kan....oklaylah yang nie tak mau nak crita panjang. takut nanti ada yang meluat pulak. sebab tengok muka nie ja..//Untuk pengetahuan u`olls semua. Buat pertama kalinya Tunang saya sudi membuat Photoshoot bersama saya...memang best sebab bukan senang dia nak berposing sakan nie...





Sangat enjoy the moment nie bersama lebih dari 10 orang photographer..Memang lenguh badan kot... tapi best...

Then bila dah masuk setengah tahun..Kena plak masuk hospital sebab seminggu tak kebah demam..bila malam ja panas badan...So dah seminggu tak jadi apa...apa lagi pie hospital terus kena drip ayer....2 botol...Memang pengalaman yang paling tak dapat dilupakan....Sebab tahun nie dah kali ke 2 aku masuk hospital...







Then tahun 2011 memang tahun yang paling best. Sebab ada banyak perubahan dalam kehidupan ..alhamdulillah....tak sangka pulak lepas ja keluar hospital..dapat pulak bertukar ke jabatan lain...So tak payah nak berulang alik dari rumah ke Seberang..hehhehe...Sangat lega..Rumah dah opis dalam 10 minit jer...Memang rasa sangat appy sangat...



Okaylah..Kalau nak diceritakan semua pasal tahun 2011..Memang penat la tulis...Time yang diperuntukan untuk nak menaik cerita nie pun dah bertangguh..hahhaha...So yang nie ja yang boleh nak kongsi....hopr insyaallah tahun 2012 kali nie memberikan sejuta makna buat saya..







No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels