Thursday, April 4, 2019

9 Sebab Kenapa Perlu pilih YOODO



Hello guys,

Perasan atau tak kita kerap kali dok cuba nak tukar service provider yang sesuai dengan kita tapi sebenarnya kita tak tau ada lagi service provider yang boleh berikan services yang murah dan coverage dia pun NOT BAD....Pernah tak ampa dengar pasai YOODO ???

YOODO merupakan dan mempunyai Liputan 4G terluas kerana ia menggunakan rangkaian Celcom dan ia merupakan rangkaian terbesar Malaysia. Serious setakat nie saya sendiri gunakan untuk sim anak memang liputan dia terbaik kot. Tengok Youtube tak ada buffering...Jom saya nak share lagi info pasai YOODO ni.


Kenapa Yoodo lain dari yang lain?


  1. Bina Pelan Anda Sendiri....Serious rasa macam tak percaya tapi betul, YOODO nie mempunyai kelebihan yang sangat unik dimana kita boleh membina pelan sendiri mengikut kegunaan dan bajet bulanan...Hanya perlu bayar untuk Data, Panggilan dan SMS yang anda perlukan sahaja.Mudah tau.

  2. Lakukan Semua Pada Aplikasi..hanya klik klik dan siap...Bermula dari pengaktifan, pemilihan nombor, pengurusan sebanyak 5 talian, sehinggalah menikmati penghantaran SIM percuma – tanpa perlu lagi beratur panjang.Mudah lagi.....

  3. Nirtunai...??? Ya betul kita tak payah dah nak kalut untuk  tambah nilai, mahupun bil untuk dibayar! Daftarkan kad debit atau kredit anda untuk membuat pembayaran secara auto pada setiap bulan. jimat dan mudah kan...



9 Sebab-sebab lain kenapa perlu memilih YooDo!


  1. Liputan talian 4G terluas -Yoodo menggunakan rangkaian talian Celcom. Ia adalah rangkaian talian liputan 4G terluas di Malaysia
  2. Booster Plan -  Kuota bulanan tak mencukupi? Beli sahaja booster data/panggilan/sms kami untuk terus gunakan Yoodo dan kekal berhubung!

  3. Bebas Bertukar PelanAnda takkan terikat dengan pelan kami. Anda boleh pindah ke pembekal lain bila-bila sahaja, tanpa sebarang caj pemotongan.

  4. SIM PercumaPesan sahaja SIM dari kami dahulu secara percuma! Reka pelan anda dan bayar kemudian.

  5. Kiriman percuma Anda tak perlu lagi berkunjung ke gerai/kedai pembekal; kami akan mengirim SIM anda sampai kepada anda secara percuma!

  6. Urus Sehingga 5 TalianAktifkan lebih banyak SIM Yoodo untuk ibu, ayah, nenek serta awek/pakwe anda, dan anda boleh uruskan semua SIM tersebut di bawah 1 akaun.

  7. Boleh digunakan pada iOS & AndroidYoodo disokong sepenuhnya oleh iOS dan Android versi terkini.

  8. Pemindahan mudahKekalkan nombor anda dan bertukar ke Yoodo dengan hanya beberapa langkah mudah.

  9. Perantauan AntarabangsaPergi melancong dan terokai pengalaman baru menerusi pelan domestik Yoodo dengan tambahan Roam Like Home.



BAGAIMANA CARA INGIN MENDAPATKAN SIMCARD  YOODO ??

  1. Caranya mudah ja kalau ampa nak dapatkan Simcard nie, Login ke https://www.yoodo.com.my/ 
  2. Klik pada butang " DAPATKAN SIM PERCUMA"
  3. Klik "GET STARTED"
  4. So bila dah masuk bahagian nie, anda boleh pilih nak bina pelan simcard anda atau pilih simcard sahaja tanpa plan.
  5. Isikan butiran dan pihak YOODO akan poskan Simcard Anda dalam 3-5 hari waktu bekerja
  6. Lepas dah terima, anda boleh tengok pada Simcard cara cara untuk pengaktifan












Lebih jimat dan liputan lebih meluas. Saya sendiri dah cuba dengan membina pilihan pelan sendiri iaitu: 20GB Instagram | 20GB facebook | 20GB Whatsapp |50minit Panggilan | 2GB internet biasa hanya RM32/month
kalau nak dibezakan dengan Pelan DIgi yang saya gunakan RM80/sebulan dengan hanya 20GB internet dan panggilan tanpa had..
Untuk apa nak membazir duit sedangkan kita bleh jimatkan wang hampir rm50+++
Saya dah YOODO!!!
ANDA BILA LAGI!!!!!



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels