Thursday, February 21, 2019

WONDER BLUSH BY SOBELLA BEAUTY | Produk Review



Assalammualaikum Hye,

SOBELLA kosmetik yang kini makin Viral disebabkan packing dia yang sangat comel nie membuatkan ramai gadis nak cantikkan diri dengan menggunakan produk by SObella nie untuk kelihatan manis. Of cause those yang tengok packing dia akan rasa nak beli sebab terlalu comel... So hari nie saya nak sharing produk dari SOBELLA yang saya dah cuba iaitu WONDER BLUSH quick cuhsion Blusher....best gilaaaa blush nie...

Kalau nak tau kosmetik by SOBELLA Nie ada keluarkan juga Matte Liquid Lipstik dan Sobella Eyeshadow Stick. Harga pun bukan mahal mana. dalam range Rm35-39 ja untuk setiap jenis kosmetik dia. Memang pandai depa nie buat bisnes sebab daya tarikan yang paling utama ialah packing dia tu. Itulah yang membuatkan produk dia menjadi pilihan hati wanita termasuk saya sendiri...





Ini antara 4 pilihan warna yang anda boleh pilih.


Now latest ada 2 warna baru iaitu PINK ROSE dan CARROT MILK. kalau boleh nak ada semua koleksi 



KENAPA SAYA PILIH WONDER BLUSH SOBELLA??

  • packing yang kecil dan mudah dibawa untuk travel
  • tak perlu pakai brush
  • pilihan warna yang banyak
  • tidak melekit
  • tidak terlalu shinning
  • tahan lebih lama
  • boleh digunakan sebagai eyeshadow ( kan jimat)






So gambar yang atas nie ialah Stick Eyeshadow dia...Ada 5 pilihan warna yang memang sesuai dengan kulit orang Malaysia nie. Lepas tu warna dia pun sangat basic ja wei....Kira cam mudah kalau kita nak mix and match dia. Kenapa ramai suka pilih Stick eyeshadow nie??? Bagi saya sendiri mudah sebab 1 dah tak payah nak usung bekas petak eyeshadow, jenis bentuk pen nie lebih mudah sebab tak makan space dalam beg betul tak??? klu beli 5 warna nie pun beg uolls tak kembung pun...


So yang ini pulak LipMatte dia serious masa saya try calit kat tangan pun rasa kaler dia sangat best dan tahan lama. So once kita apply memang dia akan bertahan walaupun ampa makan banyak...So nak tau kaler apa yang cun..batter ampa p cari agent dia okay...saya belum pernah beli lagi...coming soin baru nak beli. 



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels