Tuesday, January 29, 2019

Happy Birthday Madam Surianie | Part 2


Happy Birthday Madam Surianie |PArt 2

Kali nie pada tarikh yang sama saya meraikan birthday saya buat kali ke 2. Kali nie sambung dengan family dan anak anak ja. Malam tu yang mai rumah is Mak Iken , nurul, pak non dan jumie ja. yang lain tak dapat mai sebab kekangan waktu.Lagipun date tu hari bekerja so saya okay ja. kali nie depa mai bawa kek...yeahhh sebelum nie memang tak pernah dapat suprise cam nie weiii...so macam saya cakap tahun ni memang sangat special....



Of cause orang paling excited ialah budak kecik nie..Dia punya suka lah kek sampai nak jatuh kerusi.




Tapi not in a proper dress lah...iolls sarung ja tudung tu...biaqlah serabai..asalkan saya dapat raikan besday nie dengan anak anak saya. Depalah nyawa saya dunia akhirat.Tak ada yang boleh pisahkan saya dengan anak anak melainkan ajal dan maut. Sambutan kali nie memang saya tak minta apapun hanya mohon doa daripada Allah untuk berikan kesihatan yang sempurna untuk saya menjaga dan membesarkan anak saya dengan sempurna.







Buat anak anak ibu...ibu akan always doakan yang terbaik untuk kita.Kebahagian kita dan semoga allah berikan peluang untuk kita bahagia selepas nie. This picture taken by my sister. Tapi tak sangka abang zarif peluk ibu macam tu. ya allah terharunya...Dialah anak sulung saya yang selalu jadi bahan untuk saya mengamuk. tapi dalam masa mengamuk tu dia still boleh mai sayang kita, mai peluk kita dan cakap abang zarif sayang ibu...kekadang tu nak marah pun jadi tak jadi.....

So tq again buat semua yang mendoakan saya dan anak anak....okay next entry kita check out pulak pasai kek kita yang ke 3..yuhhuuuuu

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels