Monday, January 28, 2019

Happy Birthday Madam Surianie | Part 1


Assalammualaikum...ya allah alhamdulillah bersyukur pada Allah kerana masih lagi berikan peluang untuk saya bernafas dan dapat menyambut kelahiran saya yang ke 32 tahun. Tahun nie merupakan tahun paling indah, paling istimewa dalam tahun tahun yang sebelumnya. Itulah kita merancang tapi Allah yang telah menentukan semuanya...Tak sangka akhirnya semuanya berjalan dengan lancar.

Tahun nie jugak paling sempoi sebba saya celebrate besday dengan 3 biji kek weii..Serious sebab sebelum nie memang tak plan nak ada kek semua. Tapi sebab dah bajet tahun 2019 memang tahun paling best sekali so saya siap order kek special untuk besday saya kali nie...

Untuk kek yang pertama nie dihadiahkan khas oleh kawan kawan opis iaitu geng geng admin. Katanya kek kali nie depa tak plan pun. Tapi sekali depa buat siap ada deco bagai. Ko rasa??? masuk ja bilik opis tu..teroi depa nyanyi lagi besday...ya allah terharunya..serious saya memang tak sangkapun. Cuma memang ada cakap.lepas kerja iolls satle iolls masuk opis sat..ampa beli kek satg kita potong untuk celebrate. Tak sangka depa beli sungguh siap ada shushi dan belon besday..wei terharunyaaa....i was crying that time...speecchhhllessss weiiiii...

Apapun saya nak ucapkan jutaan terima kasih buat kengkawan office yang always support dan bagi sokongan pada saya dari dulu sampai sekarang..Tka henti henti dan depa sampai dah terlebih faham diri saya sendiri macam mana.

This year memang sangat luar biasa....kalau boleh nak ja cerita kat semua orang apa yang specialnya tarikh 9.1.2019 nie...Tapi ramai juga yang pesan biaqlah...benda nie jadikan rahsia...In time orang akan tahu jugak...huhuhu iolls rasa maybelah nanti 1 day im gonne tell the true story kan...

but this entry ampa semua nikmatilah part 1 - Birthday Celebration dengan kawan kawan opis iollsss...
so enjoy..nanti next entry saya cerita pulak part 2 okay....















IM OFFICIALLY 32 YEARS OLD 

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels