Thursday, October 8, 2015

Pakej Berendoi | The House Of Red Gincu


Assalammualaikum semua...


Mungkin ramai yang tertanya-tanya bila la REDGINCU nak beroperasi balik??? jeng jeng jeng...mungkin ramai yang rindu nak dapatkan sentuhan creative tangan saya kan..hehhehe..ishhh malunya..Okaylah berita baik buat semua ibu ibu yang bakal menyambut kelahiran cahayamata anda,kami di REDGINCU buka tempahan untuk dekorasi MAJLIS BERENDOI ,
Kali ini kami ambil tempahan limited jer. tak banyak sebab sekarang dah nak masuk 2 orang anak so kena manage dengan betul betul. Tapi Jangan risau saya juga sediakan rakan baik saya untuk membuat hiasan yang terbaik untuk majlis anda

Bagi ibu ibu yang tertanya apakah pakej yang kami tawarkan kepada anda?? Buat masa sekarang kami tawarkan 3 jenis pakej sahaja :



PAKEJ SWEETHEART  RM350 ( pakej bajet )
1x Baby Cradle
1x Backdro
Lighting
Aksesori dekorasi mengikut kesesuaian tema


PAKEJ SAYANGKU  RM500.00 ( mini pakej )
1x Baby Cradle
1x Stage
1x Backdrop
1x Bantal sila ( untuk ibu )
Lighting
Aksesori dekorasi mengikut kesesuaian tema


PAKEJ ANAK MANJA RM1500.00 ( pakej lengkap )
1x Baby Cradle
1x Stage
1x Backdrop
1x Kerusi
1x Banting
1x Baju untuk bayi ( lelaki / perempuan )
100 x special goodies pack
100 x kad jemputan
Hiasan Belon Helium
Wording nama bayi
Lighting
Aksesori dekorasi mengikut kesesuaian tema







Kepada anda yang berminat boleh terus hubungi saya atau rakan saya ditalian :

SURIANIE : 019-5434377
SHAFIQ     : 012-4800673

ATAU 

TERUS LAYARI INSTAGRAM DI : shaf_tera empire

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels