Thursday, May 21, 2015

Design baru Logo Syarikat saya



Assalammualaikum semua....

Masih ingat tak anda dengan salah satu wedding blog yang top kat Penang iaitu " thehouseofredgincu.blogspot.com" Butik pengantin yang top suatu ketika dlu..hehhhehe...itulah butik saya actually. tapi setelah dah beranak sorang nie saya terpaksa menyerahkan butik saya kepada new patner saya untuk meneruskan butik ini tapi dengan menggunakan nama yang lain. 
Tapi sekarang nama redgincu masih lagi hidup cuma beralih arah ke bidang penjualan product kesihatan dan kecantikan iaitu "Redgincu Beauty & Health ". Jika ada pelanggan yang nak buat tempahan tentang makeup, baju sanding, pelamin dan sebagainya boleh jer hubungi saya :..

Hari nie saya bukan nak cerita pada butik tapi nak sharing LOGO baru dengan uolls. Mestilah kita kena rebrandkan logo kita kan. So inilah hasilnya.. Tq to  kak Isha yang buatkan logo meletop saya nie....


Ini logo lama saya yang dibuat oleh : Irwan Effendy




Ini logo baru saya oleh isha Creative




So lepas nie kalau ternampak logo nie, maksudnya logo rasmi dari saya tau....insyaallah semoga perubahan kali nie memberikan kesenangan dan keberkatan dalam perniagaan yang saya jalankan. Terima kasih tau buat anda yang sentiasa menyokong saya dari depan, belakang,kiri dan kanan...saya sayang uollsss....

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels