Thursday, April 2, 2015

Kurus dengan Cinch Shake | Minuman Tanpa Leucine



AKU NAK KURUS!!!!!! sampia sanggup nak tahan lapaq, tahan makan, peh tu dok beli ubat kurus yang tak ada pengikhtirafan!!! ingat bahaya tau!!!!! jangan buat macam tu, Sekarang nie saya akan nak kongsi saya paling mudah nak kurus secara selamat dan berkesan. Tambahan bulan nie tengah promosi, so memang harga terbaik....Sebelum tu uolls baca sikit info product kurus yang dipanggil CINCH SHAKE!!!!!
 

Cinch Shake Mix adalah minuman berkhasiat yang membantu dalam mengekalkan otot dan memberi rasa puas semasa menurunkan berat badan. 


CinchTM Shake Mix
765 gram



Dengan pilihan 3 perisa; Cafe Latte, Vanilla dan Chocolate, anda mampu menikmati kelazatan perisa kegemaran anda.

APA KELEBIHAN CINCH SHAKE MIX?

Antara faedah utama Cinch Shake Mix :

  • Indeks Glisemik Rendah- 22 sesuai untuk penghidap kencing manis
  • Diperkayakan dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan
  • 24 gram protein setiap hidangan untuk membantu anda berasa puas dan kenyang
  • Tinggi kandungan serat
  • Memberikan 35% atau lebih Nilai Harian kepada 21 vitamin dan mineral penting
  • Penggunaan soya bebas GMO


APA ITU LEUCINE?

Leucine ini adalah salah satu sumber protein, yang bagus untuk memelihara otot. Cara bekerja leucine ni ialah, dia akan mengekalkan kekuatan otot kita, selepas kita berlapar, diet, ataupun lepas kita senaman membasuh kereta ataupun mengejar biawak. 

Mengikut kajian yang dibuat, para atlet biasanya akan mengalami lemah otot, dan ini menyebabkan jisim otot berkurang. Dengan adanya leucine ini, jisim otot cuba dikekalkan, dan ini membantu otot meningkatkan metabolisme, dan seterusnya membakar lemak yang ada. Jadi, pentingnya Cinch Shake Mix ini ialah kandungan Leucine protein yang bagus untuk orang yang berdiet.



Kalau uolls makan nie, saya gerenti uolls akan turun berat badan tau. Sebab lepas jer minum cinch shake nie, uolls akan rasa kenyang jer!!!!!!

Bulan nie memang sale tau. Klu nak beli boleh whatsapp saya : 0195434377


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels