Monday, March 9, 2015

Kerak Usus | Cara Pembersihan | Herblax Pilihan Terbaik



Assalammualaikum  & selamat pagi,

Hari nie sangat teruja nak cerita pasal 1 entry yang saya buat bagi mempromosikan product Shaklee iaitu HERBLAX SHAKLEE.. Apa sebenarnya fungsi dan kandungan Herblax nie . Mari saya sharing kan product terlaris nie..



APA ITU HERBLAX

Herba semulajadi yang bertindak membersihkan perut dan usus, melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Mengandungi 9 jenis herba yang secara tradisionalnya mampu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Ia juga mampu menyah-toksin dari badan.


APA KEBAIKAN HERBLAX?

  • merawat masalah sembelit dan melawaskan perut
  • meransang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  • mengempiskan perut
  • mengurangkan ketegangan perut

KALAU MAKAN ADA SIDE EFFECT KA ?? { healing crisis ]

PERHATIAN!!
  • Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan Herb-Lax. 
  • Untuk keadaan normal, kebiasaan Herb-Lax akan bertindak setelah 6 hingga 12 jam ia diambil.
  • Mereka yang mempunyai masalah sembelit boleh meningkatkan pengambilan Herb-Lax kepada 5-8 biji sehari, dan boleh kembali kepada dos asal apabila proses perkumuhan kembali normal.

BAGAIMANA HERBLAX BANTU PEMBERSIHAN KERAK USUS?


Apa itu Kerak Usus ?



Usus merupakan sistem pencernaan manusia yang sangat berperan penting dalam memproses makanan sehari-hari, karena setiap hari tubuh kita menerima asupan makanan dan minuman mulai dari pagi hingga malam, dan usus pun terus bekerja memproses makanan yang kita makan. Namun apabila terlalu banyak mengkonsumsi makanan yang tidak sehat dan tidak bagus bagi usus, otomatis usus pun mengalami gangguan dan usus pun menjadi kotor akibat makanan yang salah itu, dan usus yang sudah kotor apabila tidak segera dibersihkan atau tidak segera diatasi, otomatis usus yang kotor tersebut pun bukan tidak mungkin akan menjadi kerak usus dan akan menghambat penyerapan zat gizi yang seharusnya dicerna dan diserap baik oleh usus, dan tanpa kita sadari ternyata sisa makanan dapat menimbun usus yang tidak bisa terbuang lewat BAB. Makanan yang tersumbat dalam usus dan menjadi kerak akan menjadi toksin berbahaya yang secara tidak langsung menjadi racun yang menyebabkan penyakit. Hal ini tentunya cukup membahayakan bagi tubuh dan dapat mengundang berbagai macam penyakit pada tubuh kita.


Bagaimana HERBLAX membantu ?

Herb-Lax digunakan untuk membantu pembersihan usus secara semulajadi dan selamat dengna cara merangsang pengecutan otot-otot usus seterusnya membolehkan sisa-sisa yang terperangkap keluar dengan lebih cepat tanpa memerangkap toksin di dalam kolon. Antara lain kelebihan herb lax adalah ia membantu untuk mengatasi masalah sembelit teruk yang boleh mengakibatkan penyakit buasir. Ingat, usus kita hanya bekerja untuk menyerap, usus tidak tahu bahwa yang diserap itu toksin atau nutrien yang bagus. Jadi pastikan usus sentiasa baik dengan melakukan proses detox sekurang-kurangnya 2x seminggu dengan Herb-Lax. 



Jika anda berminat nak beli dengan harga istimewa sebelum GST. boleh terus membaut tempahan bersama saya :)

Agent Shaklee Anda
Madam Surianie Samsudin
♥ SMS/WhatsApp : 019-5434377
 Emel : surianie_shaklee@yahoo.com
 Instagram : surianiesamsudin
 FB : Redgincu Beauty & Health
 Maybank Akaun number : 1570 6387 6311 ( Surianie Samsudin)

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels