Tuesday, March 3, 2015

Grand Opening Fiska Shah Alam | Blogger Popular Irine Nadia

alhamdulillah...

Ucapan tahniah buat seorang kenalan Blogger yang saya saya kagum dengan dier siapa lagi kalau bukan blogger comel si IRINE_NADIA... atas majlis GRAND OPENING butik " FISKA SHAH ALAM" pada Sabtu yang lepas...Tahniah sekali lagi buat mummy muda yang cukup berjaya..

Siapa yang belum follow IG Fiska Shah Alaam boleh start follow depa tau...dan yang paling best ada a few item yang mungkin akan menjadi kegilaan ramai orang.....Siapa yang ke majlis G.O.F.S.A memang rasai sendiri kemeriahnya..


Dimanakah terletaknya lokasi nie ?? mungkin orang Shah Alam peka lagi kot. Macam aku nie orang Penang kena mintak Cik.P pakai maps baru sampai..

Kalau ampa free hujung minggu, pie la shopping di :


FISKA SHAH ALAM BOUTIQUE
Location : C-27-1, 
1st floor, Alam Avenue 2, Seksyen 16, 
Shah Alam, Selangor.


Jangan lupa untuk follow Ig depa : https://instagram.com/fiskashahalam/




antara koleksi yang menjadi paberet aku ialah :
#marlyndress
#innermedinaneck


#innermedinaneck dah dapat....tunggu nak serbu beli marlyndress jer...

Apapun tahniah buat Irine....memang sangat bangga dengan dia..suami yang selalu support, family yang selalu berikan sokongan dan dorongan serta kawan-kawna yang ada disekeliling dier...Semoga bisnes dia maju dan terus maju...




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels