Friday, March 13, 2015

Award Shaklee Saya | Business Growth New Rank Achievement




AWARD APA NIE????

Ha...nielah saya nak cerita kat anda semua...Inilah AWARD pertama yang saya terima sepanjang 1 tahun penglibatan saya dalam SHAKLEE. Memang tak pernah sangka pun nak dapat award macam nie. Masa join mula-mula dulu saya nie memang tak percaya pada MLM. Tapi lepas tengok pelan pelan baru nampak...lepas tu terus saya buat.

Pasal Award nie pulak kisahnya pada bulan 6 tahun lepas. Shaklee akan buat 1 tahun sekali National Conference iaitu hari untuk kumpulkan semua SID diseluruh Malaysia untuk penyampaian award dan sebagainya. Masa tu tengok juga upline saya dapat surat dia dapat dalam 6 award kot tak silap...So masa tu juga agak sedihlah sebab saya tak tahu pun ada award dan tak perform well. Tetiba lagi 1  bulan event tu nak dekat, saya dapat surat bagitau ynag saya dapat award dan diinvite untuk makan malam di NC shaklee tu...Wow memang seronok gila...

Tapi apakan daya tak dapat join the NC sebab masalah yang tidak dapat dielakkan...So saya just collect Award nie kat branch jer...Tapi siapa yang dapat pergi NC last year memang best gilezzzz..
Insyaallah klu tahun nie diberikan kesempatan untuk pergi memang saya akan turut serta..doakan yang terbaik untuk saya tau.

DAn terima kasih buat anda semua yang telah memberikan kepercayaan kepada saya untuk menjadi seorang AGENT SHAKLEE yang terbaik untuk anda...


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels