Thursday, February 26, 2015

Video Bicara Kesihatan Shaklee | Set Berpantang Shaklee | #Madamsurianieshaklee


Assalammualaikum semua...

Hari nie saya nak kongsikan video khas testimonial saya sendiri menggunakan set berpantang shaklee. Selalunya orang cakap kalau testimonial black n white macam tak kukuh kan..Now saya buat video yang real untuk tontonan anda semua. Baru anda akan lebih confident untuk mencuba shaklee







Khasiat lain yang saya dapat setelah makan shaklee:

  1. Dapat kekalkan berat badan ideal
  2. Baju lama dapat pakai balik
  3. Kulit menjadi lebih sekata, cerah dan tidak kering macam dlu
  4. Sistem imun badan saya bertambah baik.Susah nak demam, batuk dan selsema
  5. Susu badan masih ada walaupun anak saya berusia 1 tahun 6 bulan
  6. tenaga yang teramat power
  7. rasa badan lebih cergas
  8. masalah sengugut kurang
  9. masalah keputihan berkurang



Maklumat lanjut anda boleh terus hubungi saya.

Agent Shaklee Anda
Madam Surianie Samsudin
♥ SMS/WhatsApp : 019-5434377
 Emel : surianie_shaklee@yahoo.com
 Instagram : surianiesamsudin
 Maybank Akaun number : 1570 6387 6311 ( Surianie Samsudin)


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels