Monday, February 2, 2015

Promosi Shaklee Februari 2015

Assalammualaikum Lovers :)




Apa kelebihan setiap produk promosi bulan ni?


Vita-Lea 
Merupakan multivitamin yang penting untuk menyokong keperluan zat dan nutrisi pemakanan harian kita untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Pengambilan multivitamin terbaik membantu menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan jangka panjang.


Vita-Lea for Children
Ada 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak kita. 


OsteMatrix (Pil kalsium Shaklee)
Kalsium dengan gabungan magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.



Advanced Joint Health Tablet (AJHT) 
Satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi - sendi.Mudahnya, AJHT sesuai untuk mereka yang mencari ubat sakit urat, supplement untuk warga emas dan hilangkan sakit sendi dan lenguh.

..................................................................................................................................................
Bagaimana nak dapatkan harga promosi?

Bagi anda yang ingin dapatkan supliment supliment shaklee nie dengan harga yang lebih murah...Boleh terus hubungis saya untuk membuat pesanan :

Whatsapp / Telegram : 019-5434377
Email : surianie_shaklee@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels