Friday, November 14, 2014

Membesarkan Payudara Secara Selamat

Assalammualaikum semua...

Tajuk entry kali nie agak teruja sikit buat sesiapa yang membacanya..hehehhe..kalau sebleum nie SS asyik nak upload cerita tentang kesihatan jer kan..Tapi kali nie SS nak kongsikan dengan uolls antara kelebihan product shaklee untuk proses PEMBESARAN PAYUDARA..

Bila bercakap tentang product nak besarkan "Breast" nie memang agak sensatifkan. Tapi hakikatnya sekarang dah tak heran dah pun. Type jer dalam facebook, instagram atau mana mana laman sosial yang lain tentang product besarkan "Breast" macam macam yang akan keluar. Tapi adakah uolls semua tahu kesan selepas mengambil product tersebut...adakah produk itu diluluskan oleh KKM dan ada tak side effect kalau kita yang memakan atau meminumnya?? Dan bagaimana pulako untuk ibu yang menyusukan anda??? pernah tak uolls terfikir tentang nie?? Jangan asyik fikir nak cantik ja tanpa fikirkan kesihatan anda sendiri...

Hari nie selepas SS mentelaah beberapa sumber dan SS dapati product shaklee juga mempunyai kelebihan dalam proses pembesaran "Breast" asalkan uolls ambil secara konsisten baru nampak hasilnya. Jangan ingat bila baru makan 1 minggu dah nampak perubahan. Itu semua kekadang tipu..


INILAH SET SHAKLEE yang dimaksudkan itu :


Jom kita sama - sama tambah imlu tentang supliment Shaklee ini :

SR Vita-C PlusVitamin ini bukan sahaja membantu dalam kesihatan menyeluruh, tetapi ia juga dapat membantu dalam menghasilkan kolagen. Kolagen adalah salah satu elemen yang meningkatkan saiz payudara.


Vita-E Complex. Sekali lagi , bermanfaat untuk kesihatan keseluruhan tubuh dan ianya sangat baik untuk payudara kerana ia boleh memastikan payudara kekal tegang dan mengekalkan kulit yang sihat. Seperti juga vitamin A, vitamin ini tidak berkait secara langsung dengan pembesaran saiz payudara , tetapi ia membantu dalam kesihatan payudara, menjadikan kulit lebih anjal dalam persiapan untuk pertumbuhan payudara.
Collagen Powder. Seperti yang diberitahu tadi, kolagen adalah salah satu elemen terpenting dalam meningkatkan saiz payudara. Jadi dah tentu pengambilan kolagen secara terus atau dalam bentuk suplemen sangat membantu 
CarotoMax (Vitamin A). Vitamin ini membantu  kulit dan dapat membantu memelihara kulit payudara untuk kekal lembut. Vitamin ini tidaklah membesarkan payudara secara langsung tetapi membenarkan kulit untuk berkembang atau ‘expand’ ketika proses pembesaran payudara dan masih mengekalkan kelembutan dan ketegangan kulit tersebut. ia juga penting dalam meningkatkan imunisasi, mengelakkan payudara kendur dan kesan ‘stretchmark’ atau regangan sewaktu proses tumbesaran.

Kesan supliment ni pastinya bukanlah seperti ubat tau. hasilnya uolls tak akan nampak secara mendadak, tetapi dengan pengambilan yang berterusan uolls akan dapat size yang uolls inginkan. Kalau nak tahu besar mana kenalah cuba dulu... YANG PENTING Kena sabar TAPI dengan KESABARAN tu memang berbaloi kerana ini adalah cara yang selamat dan natural. Keberkesanan juga berbeza terhadap individu. Ada yang berkesan, ada yang memerlukan lebih dari sekadar vitamin contohnya senaman, herba dan sebagainya. Apa pun ini juga salah satu usaha kan?Kalau kita tak usaha memang kita tak nampak hasilnya. So terpulang pada setiap individulah yang cuba atau tidak..

Mungkin ada dikalangan anda yang nak tahu harga sebenar product ini??? dan mungkin adayang tidak kisah harganya asalkan nampak hasilnya.Bagi anda yang ingin membeli sendiri tanpa berurusan dengan pihak SID shaklee. Uolls boleh terus link ke :


Tapi jika uolls nak dapatkan harga istimewa boleh terus hubungi SS di talian : 0195434377

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels