Tuesday, September 30, 2014

Rahsia Zakwan Sihat & Kekal Aktif



Apakah Rahsia Anak saya sihat dan sentiasa aktif ??

Pastinya ramai yang inginkan anak anda aktif setiap hari, tengok dia happy dan sentiasa cuba sesuatu yang baru kan..!!! YESS SS akui memang zakwan sekarang semakin aktif dan tidak dinafikan IQ Zakwan juga berbezad dari kanak-kanak yang lain. :)

Rahsianya....apa lagi kalau bukan 1 sudu MEALSHAKE SHAKLEE setiap hari :)



Lihatlah sendiri wajah si Zakwan nie...Makin besar makin aktif dan bijak :)






kecik kecik dah pandai nak tolong ibu :)



Inilah rahsia kenapa Zakwan sangat aktif, happy dan kurang sakit...Alhamdulillah zakwan sihat ibu happy..Bila dia cukup 1 tahun. SS berikan dia 1/2 sudu mealshake setiap hari sehingga sekarang....now dah nak masuk tong ke-2..Memang susah nampak zakwan muram ataupun tidak aktif..

So ibu-ibu , SS sarankan uolls boleh berikan supliment tambahan ini kepada anak anda setelah usianya mencecah 1 tahun...malah mealshake nie pulak, memang sesuai untuk dijadikan sarapan pagi sebab ia mengandungi khasiat yang secukupnya yang diperlukan oleh tubuh badan setiap manusia,

Jika ada yang berminat nak membuat tempahan bersemperna bulan promosi Mealshake, anda boleh whatsapp,call,sms SS di talian 019-5434377 dengan harga yang cukup berpatutan :)



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels