Saturday, July 5, 2014

VIVIX HEBAT I PROMOSI JULAI 2014


Assalammualaikum semua...

MAaflah dah lama rasanya tak berceloteh dalam belog nie kan. Baru free sikit time malam malam nak buka belog dan update. Macam dah bersarang dah pun kan!!!..Okay okay..sebelum tue SS nak ucapkan selamat berpuasa buat semua kaum muslimin dan muslimat yang menyambutnya... Alhamdulillah kali ini, SS diberikan kesempatan untuk berpuasa tahun nie (ooppssss 1 minggu terlepas )..


Hari nie SS nak kongsi sikit cerita tentang salah 1 produk yang paling mahal dan paling fames diantara semua product Shaklee nie!!!  VIVIX atau orang suka panggil dier "KAK V" sebab bila uolls makan VIVIX nie akan rasa muda 25 tahun..hehehehe...


Inilah VIVIX SHAKLEE supliment Anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat NO.1 Supliment makanan di Amerika.

APA KANDUNGAN VIVIX??



 Muscadine Grape :  mengandungi profil polyphenol yang berkualiti untuk awet muda dan asid ellargik sejenis fitonutrien kepekatan tinggi anti-kanser, anti-virus dan anti bakteria.Diambil melalui proses ektraksi sejuk untuk mngekalkan kualiti tertingginya.
Purple Carrot : sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. juga mengandungi anthocyanins sejenis antioksida yang berkualiti tinggi merupakan anti-kanser, anti-radang, anti-mikrobial dan baik untuksaluran darah, lipoprotin dan platelet, mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.Juga mengandungi asid klorogenik dipercayai mengurangkan masalah diabetik.
Elderberry  : mengandungi flavonoids, ciri antioksida yang kuat, mengukuhkan mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria.Juga sekali lagi kaya dengan anthocyanin, ie anti-radang, juga baik untuk sakit otot,  sakit atau demam yang berkaitan selsema atau influenza. Elderberry juga mengandungi vitamin A,B dan C dan nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin. Lain-lain manfaat elderberry  ialah mampu mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, pengurangan stress, penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes.
Polygonum Cupidatum : tumbuhan berasal dari asia, juga terdapat di Amerika Utara dan Eropah, merupakan sumber komersial ravestrol yang penting melawan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan dan memanjangkan usia, dari segi kajian purata jangkahayat akan datang ialah 120 tahun.
 APAKAH KHASIAT VIVIX??





SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX ??




BERAPAKAH HARGA SEBOTOL VIVIX??


Harga Runcit : RM 475.00 ( 150ml )

Bulan Promosi VIVIX
Beli 6 Percuma 1 : RM 2280.00

Secara automatik anda layak untuk menjadi ahli shaklee seumur hidup dan sekaligus anda akan menerima bonus tambahan daripada pihak Shaklee..Untungkan...


Kini lebih 1 Juta botol Vivix telah dijual. Kepada anda yang ingin mencuba produk Vivix nie, bolehlah layari laman Facebook saya :
https://www.facebook.com/RedgincuShopping

untuk membuat tempahan...Awek muda 25 tahun usianya!!! Wow...banyak lagi khasiat yang terkandung dalam sebotol vivix nie


INFO TAMBAHAN :
1. Vivix juga boleh dijadikan sebagai masker anda...kulit lebih tegang dan anjal :)
2. 1-2 sudu vivix boleh dijadikan bancuhan air minuman anda
3. Perokok tegar yang ingin berhenti rokok pun sesuai amalkan vivix.
4. Vivix hanyalah sekadar supliment tambahan, bukanlah ia berfungsi sebagai penawar, sekali 
    makan dah baik, pengambilanm secara konsisten, insyaallah akan berhasil...


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels