Monday, June 9, 2014

Kejayaan bermula dengan Shaklee


Assalammualaikum semua....

Walupun hari nie sangat memberikan seribu kesedihan pada SS disebebkan phone SS dah rosak..UWWAAAAAAA!!!!!...tapi SS tetap bersemangat nak upload cerita tentang kisah yang nak sangat SS share dengan uolls semua...
Hari nie SS nak berkongsi cerita tentang perniagaan yang memberikan sejuta kebahagiaan kepada SS dan keluarga SS sendiri...Sebuah kejayaan yang SS tak pernah mimpi untuk dapat semuanya..Tapi dalam masa yang cukup singkat..
Alhamdulillah SS berjaya!!! I`ll Make It...i`ll Get it

APAKAH KEJAYAAN TERBESAR YANG SS DAPAT??

Mungkin ada yang tahu dan mungkin ada yang tidak tahu...sejak join bisnes shaklee selama hampir 11 bulan..Kini SS cukup berbangga dengan hasil pencapaian sendiri, SS dapat beli sebuah kereta PROTON PREVE 1.6 hasil daripada bisnes SHAKLEE sahaja.
Alhamdulillah...Ramai juga seperti tak percaya...Tapi inilah hasilnya, SS buktikan kepada anda.Jika kita bersungguh dalam menjalankan sesuatu pernigaan, kita usaha dan banyak bersabar, inilah hadiahnya..

SS sendiri tak percaya tentang kejayaan yang SS perolehi ini, Alhamdulillah kini SS mampu untuk capat apa yang SS nak .Amin...
Memang SS tak pernah jangka yang SS boleh dapat dan kejar impian SS dengan hanya bershaklee...Tapi kini dah terbukti...

Apa yang SS buat??

1. Share kebaikan produk shaklee
2. Kongsi tips dan idea
3. Guide anak anak downline 
4. Banyak gergoogle
5. Usaha tanpa henti
6. Tak pernah mengalah
7. Sentiasa berdoa dan berdoa
8. Sabar dalam mengharungi cabaran berniaga
9. Kuat dan cekal
10. Kuatkan semangat

Semua nya SS mulakan dengan zero to hero....now uolls boleh tengok sendiri hasilnya bila kita usaha dan terus berusaha..
Memang susah nak sampai tahap macma nie!!!
Macam macam yang Ss hadapi...masalah itu memang tak boleh nak cakap apalah, memang tak tercakap!!! menangis itu biasa bagi SS....nak bergaduh denagn suami bila closing tak okay!!! itu dah biasa sebab kami sama-sama nak berjaya..

Now!!! kami berdoa cukup happy bila kesusahpayahan kami delivery barang to customer, packing barang nak pos, travel ke branch ambik stock dan sebagainya kini berhasil :)




Inilah gambar bersama CIK.P kami :)
hadiah usaha dan kegigihan kami :) Alahamdulillah kami dah berjaya untuk peringkat ini...
Insyaallah tahun depan kami akan lebih berusaha lagi.. semoga impian kami nak beli rumah akan tercapai..Aminnn!!!

doakan kami okay...insyaallah doa kalian semua akan diberkati dan dirahmati...terima kasih kepada mereka yang membeli produk shaklee bersama kami..
tak kisah dari dalam Penang atau dari mana sekalipun...terima kasih kerana memilih #shaklee sebagai produk kesihatan anda :)

So buat anak anak downline Ss, SS sentiasa doakan uolls akan berjaya jugak!!! usaha itu penting tau..jangan hangat hangat taik hayam ja!!! habuk tarak :)
Mulakan usaha hari ini..insyaallah akan berhasil nanti :)


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels