Monday, December 9, 2013

Jana Pendapatan Bersama Shaklee





Assalammualaikum semua..

Hari nie SS sangat berbesar hati nak kongsi cerita dan pengalaman SS dalam menjalankan perniagaan secara online iaitu BISNES SHAKLEE...
Mungkin ramai yang tahu tentang kehebatan produk nie kan.Sampaikan sekarang nie dah jadi fenomena uolls...SHAKLEE di merata-rata...Mak,ayah,atok,nenek,abang,anak ,semua dah tahu dan semua dah mencuba produk nie.Alhamdulillah banyak feedback yang bagus setelah mencuba produk tersebut.

So hari nie SS nak kongsi dengan uolls semua tentang SHAKLEE!!!
Bagaimana nak mula dan bagai mana anda boleh menjana pendapatan setiap bulan!!!


Bagaimana nak mendaftar?


  1. Yuran pendaftaran RM75.00.  RM65 pendaftaran dan yuran pos bag kit Rm10.
  2. Pendaftaran ahli adalah seumur hidup.
  3. Anda akan diberikan SID ( Shaklee Independent Distributer) sebagai pengesahan anda adalah agent sah Shaklee.
  4. Untuk aktifkan SID anda. Pastikan min 30UV setiap bulan.
  5. Penjualan boleh dibuat secara online mahupun offline.

Bagaimana nak buat promosi ??
  1. Publish dilaman sosial anda : facebook, instagram,twitter, blog dan sebagainya.
  2. Berikan flyers kepada rakan-rakan ketika berjumpa bersama.
  3. Berkongsi pengalaman anda setelah memakan product shaklee atau berkongsi info.

Bagaimana untuk dapatkan stock??
  1. Membeli produk shaklee dengan melayari lamaweb rasmi  : shaklee2u.com
  2. Kunjungi Shaklee Branch yang berdekatan dengan anda.




Mudah dan senangkan!!!!
Semuanya kini dihujung jari. kalau dulu uolls kena beratur panjang..lepak berjam-jam di branch semata-mata nak ambik order. Tapi sekarang dah canggih...Uolls boleh buat order dimana-mana sahaja. Login dan order..then Shaklee akan hantarkan semua barang anda melalui G-DEX. Senang dan cepat.
 
Cuma apa yang penting, uolls kena berdisiplin dan kena lebih dan banyak berusaha untuk mendapatkan habuannya. Kalau sekadar register tapi tak buat kerja cam mana nak masyukkk....heheheh...Tapi jangan isau.kalau uolls nak register bawah SS pown boleh. Sebab SS akan coaching uolls dan guide cara nak menjual dan mempromosi Shaklee nie.
 
..Mungkin ada dikalangan daripada anda takut nak buat bisnes Shaklee nie sebab kononnya mind set depa dah set yangdah ada ramai orang jual produk nie. Tapi jika kita sendiri punya azam nak Berjaya..apa pun kita sanggup buat. Macam SS sendiri, pada mulanya memang SS langsung tak percaya dan SS rasa macam rugi dan susah nak buat bisnes nie. Yelah mana nak promote, mana nak handle butik, lagipun masa tue SS tengah sarat preggy. Tapi Alhamdulillah lepas bulan pertama SS join dan SS belajar dari bawah..SS dapat hasil dan bonusnya..Amin!!!!!
Lepas 3 bulan SS join, sekali lagi SS dapat merasai bonus yang cukup tak disangka sampaikan SS mampu membeli sebentuk cincin emas untuk SS sendiri. Takkah mahal kan???Then pada masa yang sama SS dah naik RANK jadi SUPERVISOR...amin...bulanan pown SS dah dapat income 4 angka sebulan..Amin...
 
KALAU SS BOLEH HANDLE BUTIK PENGANTIN SS, BOLEH JUAL PAKAIAN KANAK-KANAK DAN MENJADI SURI RUMAH DAN MENJUAL PRODUK SHAKLEE DALAM 1 MASA, kenapa anda tak boleh buat???
 
So tak menjadi masalah jugak pada anda untuk buat bisnes nie. bukan susah..Caranya hanya upload, cerita, sharing info , attend customer dan jual. Bila hujung bulan, uolls dah rasa sendiri hasilnya!!!!
Okaylah tak mau cerita banyak. So kepada mereka yang ingin mencuba dan ingin ubah pendapatan dan  ubah gaya hidup anda, boleh call SS untuk join Shaklee..


NAMA : SURIANIE SAMSUDIN
SID : 966421
 











No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels