Monday, July 16, 2012

Purse Organizer


Hai semua....sekarang nie dah hampir 2 bulan saya nak bertukar status..hehehh nebes dok rasa sampai ke jantung..hahahah gila toi..So far alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar cuma sekarang nie dok risau jugak a fews things yang perlukan ketelitian dan masa untuk menyiapkannya.

tapi sebelum tue, actually saya nak share denga u`olls semua tentang 1 product yang memang best..heheh mungkin ada yang pernah pakai dan ada yang tidak pernah pakai...So klu yang dah tahu so tka perlu nak cerita. Tapi klu yang belum pakai saya nak cerita pada u`olls semua.. we called it :

PURSE ORGANIZER  ( BAG IN BAG)

Apa fungsi dia?
Actually pernah tak u`olls semua rasa tension bila mencari barang, handphone dan sebagainya dalam beg anda yang sangat banyak barang??
Ha...sure pernahkan??ha confirm pernah sebab setiap wanita memang akan mengalami masalah macam nie...hehheehe so dengan adanya benda nie ia akan banyak membantu anda ...


GAMBAR SEBELUM..........
 Gambar : Ini adalah pemandangan dalam beg sebelum diselenggara


Harga?
okaylah mungkin ada juga yang nak tahu harga nya? erm klu tak silap dalam RM15++ macam tue. Then ia depends pada design dan juga kualiti yang anda pilih. Kalau ada sanggup yang nak bayar lebih pun tak ada masalah.

Dimana Nak Beli ?
sekarang nie dah banyak tempat dan pilihan warna yang boleh anda buat. So lokasi yang paling mudah untuk anda beli ialah di Popular Book Store , S&J dan mana-mana kedai yang menjuai beg dan alat tulis. Cuma mungkin harga berbeza.

 Gambar : Ini adalah beg yang saya beli


 Gambar : Dalamnya memang besar so boleh nak bubuh buku nota kecik atau calculator ;)


Lepas anda dah susun barang dalam ruang dia. So senang la anda nak ambik barang...Kan??dah nampak teratur sangat barangan anda. So tak payah risau nak cari benda nie kat mana..Kemas sangat...nampaklah teratur sikit barang anda.tak semak kan???

So selepas saya mengemas dan menyusun barang dalam beg.inilah hasilnya...memang nampak perbezaan. So kalau anda nak ke majlis yang lain dan nak tukar handbag so tak perlu risau nak punggah banyak barang..Just angkat beg yang dalam tue jer dah boleh nak bergaya...Tak percaya..meh tengok video nie :




SELEPAS......

So kepada semua B2B yang kini dok sibuk buat persiapan.Mungkin ini banyak membantu anda untuk memudahkan anda mencari barang yang banyak dalam beg..biasalah sekarang nie bila nak dekat weddign confirm dalam beg tue banyak barang....So selamat mencari..Saya dah ada..awak ada tak?


Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels